Skip to main content
Hallo,



Ik heb net een nieuwe SIM-kaart (3-in-1) aangevraagd en deze zal binnen 3 werkdagen "op de deurmat liggen" :D

Ik wil ook overstappen op een Sim Only van €14,-

De €5 voor de nieuwe SIM wordt verrekend, maar wanneer? Moet ik wachten op het moment dat het verrekend wordt, opdat het overgebleven bedrag wordt verrekend met Sim Only? Of kan ik gewoon al daarvoor overstappen en zullen de €14 (Sim Only) en de €5 (SIM) verrekend worden met het bedrag zonder dat ik opeens moet bijbetalen? (Ik heb genoeg beltegoed voor zowel Sim Only en de nieuwe SIM.)



Mvg,

Bjorn
De kosten van de vervangende simkaart zullen direct van je beltegoed worden afgeschreven.



Bij overstappen naar sim only neem je je resterende beltegoed mee en in mindering worden gebracht op je factuur of facturen indien je beltegoed groot is. Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4
Bedankt voor de reactie!
Graag gedaan!
Nog een vraagje: Er is nog niets van het beltegoed afgeschreven, gebeurt dit nog?
Ik heb geen idee op welk moment de kosten van de vervangende simkaart worden verrekend. Misschien dat de verrekening plaats vindt na activatie er van.
Hoi bjornos28,



Welkom op 't Simyo Forum!



Het bedrag van de vervangende simkaart wordt binnen één tot twee werkdagen van het tegoed afgeschreven. Dit moet nog gebeuren, maar dat komt zeker goed. Het resterende bedrag van je beltegoed zal daarna meegenomen worden als korting op de eerste factuur als je bent overgestapt naar Sim Only. Ik raad je dus aan om te wachten tot de kosten van de simkaart van je beltegoed af is gehaald en dan over te stappen naar Sim Only. Alles zal dan vlekkeloos verlopen.



RicoK, enorm bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer