.

Beantwoord

Wanneer lossen jullie dit probleem over mijn factuur op?

  • 16 November 2012
  • 5 reacties
  • 582 Bekeken

Aangezien ik al meer dan 3 weken geen reactie ontvang op meerdere berichten jullie kant op. bij deze via het forum en de andere communicatie kanalen.


Beste Queenie, beste Jur

Ik ben een beetje verbaasd,
Na mijn mail wisseling met jou en Jur, dacht ik alles te hebben afgerond. en dat ik een factuur zou krijgen voor de kosten.

Zojuist ontvang ik van IMN Nederland een aanmaning met ref nr. 3011677

Kunnen jullie alstjeblieft helder naar me communiceren wat er nog van me verwacht wordt want het is mij nu echt niet meer duidelijk. Ik ga er vanuit dat we de afspraak hadden gemaakt zoals beschreven in jullie mail wisseling.
#234791:  op 12 Oktober. Alle kosten Vanaf July zouden worden berekend met het abonnement.

Nu hebben jullie 230 Euro van het bedrag van September afgetrokken, factuur nr. 23087538 (waar dan -21 euro van overblijft)
kreeg ik op 29 Oktober het openstaande bedrag van 16,46 via de mail doorgestuurd kreeg (die ik nergens meer kan terug vinden in de facturen)

maar zie ik dat het factuur van augustus als achterstallig staan aangeschreven en er daar nog volgens jullie administratie 196 Euro openstaat. factuur nr 22964258

Graag hoor ik via de mail WAT ik precies moet betalen, en zal dat wanneer dat aan mij geschreven wordt, en zal dat wanneer in een persoonlijke mail/bericht aan mij direct aan Simyo betalen.  (de automatisch gegenereerde berichten blijken niet helemaal te klopen, vandaar)

Ik hoop heel erg dat we dit snel kunnen afsluiten.

Groet
Jeroen
icon

Beste antwoord door Alex 29 November 2012, 15:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jeroen1882,

Ik zal bij de betreffende collega's even nagaan wat er precies is besproken. Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen laat ik het hier weten.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum jeroen1882,

Ik zal bij de betreffende collega's even nagaan wat er precies is besproken. Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen laat ik het hier weten.

Groetjes,

Alex


Al enig idee,
vind het erg lang duren. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jeroen1882,

Op 29/10/12 hebben we je een email gestuurd met het aangepaste factuur bedrag. De overige facturen zijn volgens onze gegevens gewoon betaald. Volgens onze gegevens is de betaling van het aangepaste factuur bedrag echter nog niet gedaan. Kan je aangeven wat hiervan de reden is?

Groetjes,

Alex
Beste Alex

Over het factuur wat jullie destijds hebben gesuurd heb ik direct contact opgenomen met jullie administratie, dit aangezien het zo'n bende was met wat ik wel of niet moest betalen dat het mij niet duidelijk was of dit de goeie factuur was. zie de tread en mijn reacties ticket nummer #234791: aan Queenie en Jur

Ik heb van jullie geen reactie meer gekregen behalve een brief van de incasso met het oude bedrag + incasso en administratie kosten.

Daar heb ik weer contact over opgenomen en meer dan een maand later een eerste reactie op gehad.

Ik ontvang graag de factuur voor de de abonnements kosten van Augustus en zal die bij binnenkomst direct betalen.

Groet
Jeroen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen1882,

Ik heb even gereageerd op je email, omdat we de betaalgegevens van je gedane betaling nodig hebben.

Groetjes,

Alex

Reageer