Skip to main content
Jaren lang met plezier bij simyo, maar waarom zijn er geen aanbiedingen voor trouwe klanten? Simyo ooit een van de goedkoopste, maar nu een van de duurste geworden. Volgende maand ga ik op zoek naar een andere provider
Dat Simyo niet meer de goedkoopste is klopt. Kwaliteit en service kost ook geld. En dat is waar de focus van Simyo ligt, het bieden van goede service. Daarom zijn ze al minimaal 10x uitgeroepen tot de beste.



Jij schrijft;



maar waarom zijn er geen aanbiedingen voor trouwe klanten?




Ik weet niet welke bundels jij hebt en wat je daarvoor betaald. Maar ik betaal minder dan een nieuwe klant of 1 die net klant is geworden omdat ik gebruik heb gemaakt van verlengvoordelen etc.



Ik heb 4000 MB, onbeperkt bellen en (gratis) 4G voor 19 euro. Dan is bij andere providers misschien goedkoper maar is de service bar slecht (eigen ervaring).
Hi mokumhammer,



Welkom terug op het Simyo Forum!



Jammer om te lezen dat je bezig bent met het zoeken naar een andere provider 😞 Echter hebben we wel degelijk aanbiedingen voor trouwe klanten. Zoals Ray al aangeeft is er na 9 maanden Simyo klant zijn de mogelijkheid tot verlengen met korting. Ik zie dat jij dit al eens gedaan hebt, waardoor je al minder betaalt dan nieuwe klanten. Daarnaast hebben we tot en met 31 juli een actie lopen, waardoor de kosten van je internetbundel een aantal euro omlaag gaan. Het gaat om de bundels van 1000 MB en 4000 MB. Meer informatie hierover is op het volgende blog te vinden.



Ik hoor graag wat voor aanbiedingen jij zou willen hebben!



Bedankt voor reactie, Ray :)



Groetjes,

Niels

Reageer