Skip to main content
Ik heb mijn ouders mijn abonnement voor 2 jaar uitbetaald, maar ik weet niet wanneer en welke maand ik ben begonnen, en dus ook niet tot wanneer ik de kosten al heb betaald aan mijn ouders. Volgens mij zijn die 2 jaar namelijk bijna voorbij, maar precies in welke maand weet ik niet. Kan ik dit ergens vinden?
Hoi Brittvdtillaart,



Goed om je terug te zien op ons forum!



Dat is een mooie constructie 🙂 Zo hoef je niet elke maand eraan te denken dat je nog een bedrag naar je ouders zou moeten overmaken.



Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de einddatum van je contract op 1 december 2015 verlopen is. Je hebt dus sinds die datum een maandelijks opzegbaar abonnement. Je hebt dit nummer al wel langer bij ons. Namelijk sinds augustus 2012. Helaas is het voor mij dus heel erg lastig om te bepalen vanaf welke datum jij bent gaan betalen aan je ouders.



Kun je dit eventueel terugvinden via jouw bankrekening? Wellicht kun je hier zien wanneer je de 1e betaling hebt uitgevoerd. Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Ik heb het aan ze uitbetaald toen ik mijn nieuwe Iphone ging bestellen, en dus ook een nieuwe simkaart nodig had voor in die telefoon. Kun jij misschien wanneer die simkaart is geactiveerd? Want dan weet ik wanneer die 2 jaar zijn ingegaan!



Groetjes,

Britt
Hoi Brittvdtillaart,



Dat kunnen wij zeker zien :D



Er is voor deze aansluiting twee keer een vervangende simkaart aangevraagd. De laatste keer was vorige maand.



De simkaart die jij bedoelt is geactiveerd op 01 april 2014. Dat is dus bijna twee jaar geleden!



Kan ik je nog ergens anders mee helpen?



Groetjes,

Sean
Nee dan weet ik genoeg! Top, dankjewel!
Ah, dat is een slimme manier om het terug te vinden 🙂 Heel handig! Je bent er inderdaad bijna. Nog een weekje en de 2 jaar zijn alweer voorbij. De tijd vliegt. Ik ben blij dat we je verder hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer