Skip to main content
Goedenmiddag,



Ik heb een vraag ik had een openstaande factuur deze is inmiddels betaald aan het incassobureau, heel erg dom van mij dat het blijven liggen is.

Maar goed hij is betaald middels Internetbankieren het incassobureau gaf ook de mogelijkheid om ergens in te loggen en het vanuit daar te betalen.

Het was mij niet helemaal duidelijk waar, hoe of wat.

Dus heb ik de factuur handmatig naar hun overgemaakt, een screenshot van de bankbetaling gemaakt en deze naar zowel het Incassobureau alsmede Simyo gemailt, ik kreeg hier heel netjes en snel een bevestiging van en dat mijn mail/vraag geregistreerd zou staan onder ticketnummer 836450.



Nu is mijn vraag enig idee hoelang het duurt voordat de aansluiting weer geactiveerd is?, of wanneer dit gaat gebeuren?





Met vriendelijke groet,
Hoi Brigitte2209,



Welkom op het forum :D



Het kan helaas wel eens gebeuren dat je over zo'n openstaande rekening heen kijkt. In dit geval wel vervelend dat er dan incassokosten bij komen, maar gelukkig is hij nu betaald. Ik zie dat de factuur inmiddels verwerkt is bij ons in het systeem en dat je ondertussen weer bent aangesloten 🙂



Een handmatige betaling kan soms wat langer duren voordat hij is verwerkt, dus goed dat je een bewijs van betaling hebt gestuurd naar IMNederland. Hierdoor ben je weer sneller aangesloten :D



Heb je ondertussen alweer kunnen bellen en internetten?

Reageer