Skip to main content

.

Erg slordig van Simyo,



Dat ik vanaf 8 februari +/- 10 berichten richting Simyo heb verstuurd en er op 1 bericht geantwoord is.

Dat ik vanaf 8 februari mijn achterstallige facturen heb betaald en nu 26-2 nog steeds niet kan bellen.

Dat Simyo wel de rekening stuurt van iets waar ik geen gebruik van kan maken.

Dat ik spijt heb dat ik niet gewoon prepaid van Simyo ben blijven gebruiken.

Dat ik antwoord terug heb gekregen van Cindy, 14-Feb 10:44 (CET) en na een verzoek van haar mijn betalingsbewijzen toegemaild te hebben daarna geen antwoord meer gekregen van Simyo.

.

Bedenk jezelf als je abonement van Simyo wilt aanschaffen.

Ik ben erg B**S dat Simyo zo slecht met haar klanten omgaat, na 18 dagen wachten is er geen excus meer dat het erg druk is bij Simyo!



Groet.
Welkom op het forum lostsingle,



Excuses voor de vertraging. Jouw betalingen zijn door ons ontvangen en de aansluiting is reeds actief.

Reageer