Skip to main content
Waaruit bestaan die buiten bundel kosten. Kunnen dat die emoji's zijn? Wat kosten die?

Wordt voor bellen en sms'en dezelfde bundel gebruikt? Ik dacht dat sms'en gratis is.
Hier gaat iets niet goed. Verplicht veld? Reageer? Waarop? Ik wil juist graag een reactie krijgen.
Buitenbundel kosten kunnen zijn:

- bellen, sms'en of internetten nadat je je bundel hebt leeg gebruikt

- bellen, sms'en en data in het buitenland

- bellen met servicenummers



Bellen en sms'en gaat uit dezelfde bundel. Sms'en is niet gratis, maar gaat dus uit de bundel. En voor data/internet moet een aparte bundel worden aangeschaft.



Emoticons kosten niets extra
Hoi harowijne,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je komt checken waaraan je precies extra kosten betaalt. Het is altijd fijn om precies te weten wat er speelt op je factuur!



RicoK geeft je in zijn antwoord duidelijk aan waar je allemaal buitenbundel kosten voor kunt krijgen. Als ik jouw factuur van juni bekijk, zie ik dat er sms'jes en belletjes vanuit het buitenland gepleegd zijn. Deze kosten vallen niet binnen je bundel en worden dus apart berekend.



Op de huidige factuur van juli zijn er ook al een aantal kosten gemaakt buiten je bundel om. Dit komt omdat je geen internetbundel hebt en toch gebruik hebt gemaakt van het internet. Het is verstandig om via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, de optie 'Internet op je mobiel' uit te zetten. Op die manier kun je alleen gebruik maken van het internet via wifi. Je voorkomt hiermee kosten die je liever niet hebt.



Je mag uiteraard ook een internetbundel aanzetten via Mijn Simyo > Abonnement > Abonnement aanpassen. Zo kun je op ons netwerk gebruik maken van het internet zonder dat je hier los voor betaalt.



Zoals RicoK heeft verteld, gaan sms'jes van jouw belbundel af. 1 sms'je kost jou 1 belminuut. Daarnaast betaal je niet extra voor emoticons. Het kan wel zijn dat jouw sms'jes hierdoor minder tekens kunnen bevatten. Hierdoor denk je wellicht 1 sms'je te sturen terwijl dit er 2 zijn.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@RicoK, bedankt voor je uitleg!



Groetjes,

Angela

Reageer