Ik heb voor mijn zoon een internetbundel van 9€ per maand, waarmee hij altijd goed uitkomt.
Gisteren heeft hij op een feestje van een vriendje om 23:09 een waarschuwing gekregen dat zijn bundel op was en 0.15€ per MB gaat betalen. Daarna heeft hij zijn internet telefoon niet meer gebruikt. Maar in de minuten 23:08 en 23:09 waren er al 11 keer 8,79€ afgeschreven. 100 euro. Dat is in twee minuten wat hij normaal in een jaar verbruikt.
Ik begrijp dat hij de verantwoordelijkheid heeft over de kosten buiten zijn bundel na de waarschuwing. Maar het tijdstip waarop hij werd gewaarschuwd dat de bundel op was, kwam was wel te laat.
Verder is hij overigens tevreden over de service en de Simyo app, waarmee hij zijn gebruik in de gaten houdt. Maar van de rekening van 100 is hij erg geschrokken.
Is het mogelijk hem een gedeelte kwijt te schelden en de 0.15€ per MB in te laten gaan ná de waarschuwing die hij om 23:09 ontving?
met vriendelijke groeten,
Edgar Schouten, vader van Jonas