.

Beantwoord

Waarom zijn er belkosten in rekening gebracht?

  • 9 July 2013
  • 8 reacties
  • 482 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo klantenservice,
Ik start even een topic omdat de telefoonlijn te lang duurt.

Op 1 juni ontving ik in Duitsland een SMS bericht om 13:53 waarin duidelijk stond dat Bellen binnen de EU kost 0ct p/m, gebeld worden 0ct p/m, sms versturen 0ct p/m. Toch zijn er belkosten in rekening gebracht.

Zouden jullie deze belkosten ongedaan kunnen maken zodat de factuur weer klopt met hetgeen wat is medegedeelt in het sms bericht. Alvast bedankt!https://forum.simyo.nl/attachment.php?attachmentid=136&stc=1&d=1373380745
icon

Beste antwoord door Charlene 12 July 2013, 13:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Ik heb ook ooit zelfde sms gehad toen ik in Duitsland zat was ook begin juni
eigelijk nooit meer bij stilgestaan was ook 0 euro bellen en gebeld worden
helaas sms niet meer
Badge
Het is akelig stil vanuit de kant van SIMYO merk ik.

Zojuist heb ik toch maar even gebeld omdat de wachttijd op een zeldzame 3 minuten stond. Hierop zeggen jullie, oeps dat is een foutje van ons wij mogen toch foutjes maken we gaan er niets aan doen. We praten hier over nog geen 10 euro belkosten zijn gemaakt, snappen jullie nu niets van klantenservice bij Simyo?
Badge +8
Hallo klantenservice,
Ik start even een topic omdat de telefoonlijn te lang duurt.

Op 1 juni ontving ik in Duitsland een SMS bericht om 13:53 waarin duidelijk stond dat Bellen binnen de EU kost 0ct p/m, gebeld worden 0ct p/m, sms versturen 0ct p/m. Toch zijn er belkosten in rekening gebracht.

Zouden jullie deze belkosten ongedaan kunnen maken zodat de factuur weer klopt met hetgeen wat is medegedeelt in het sms bericht. Alvast bedankt!https://forum.simyo.nl/attachment.php?attachmentid=136&stc=1&d=1373380745


Ik heb ook ooit zelfde sms gehad toen ik in Duitsland zat was ook begin juni
eigelijk nooit meer bij stilgestaan was ook 0 euro bellen en gebeld worden
helaas sms niet meer

Het is akelig stil vanuit de kant van SIMYO merk ik.

Zojuist heb ik toch maar even gebeld omdat de wachttijd op een zeldzame 3 minuten stond. Hierop zeggen jullie, oeps dat is een foutje van ons wij mogen toch foutjes maken we gaan er niets aan doen. We praten hier over nog geen 10 euro belkosten zijn gemaakt, snappen jullie nu niets van klantenservice bij Simyo?


Hoi Hdj en erickiel,

Bij Simyo hebben we Gewoon Slimme klanten, toch? 🙂 Dan snap je ook wel dat dat een foutje is geweest. 0 ct voor bellen binnen Europa, is namelijk niet echt logisch en aannemelijk. De tarieven voor het buitenland staan hier wel netjes vermeld.
Natuurlijk willen we niet nonchalant doen over dit soort fouten. Dat zou gewoon nooit moeten gebeuren. En natuurlijk mag je ons daarop aanspreken. Zodra we hierop geattendeerd werden, zijn we het met man en macht gaan herstellen. Het is dus niet zo dat we niets aan foutjes doen.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
@Charlene ik had wel door een foutje natuurlijk moet je betalen in Duitsland
en een foutje is snel gemaakt daar zijn we allemaal mensen voor
Badge +6
@Charlene ik had wel door een foutje natuurlijk moet je betalen in Duitsland
en een foutje is snel gemaakt daar zijn we allemaal mensen voor


Hoi Erickiel,

Dat is helemaal waar wat je zegt. We zijn allemaal mensen en waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Zouden er af en toe geen fouten gemaakt worden dan zijn we geen mensen meer maar robots. Gelukkig heeft Simyo oplettende en gewoon slimme klanten zoals moderator Charlene aangeeft. Het probleem is inmiddels opgelost.
Badge
Simyo bedankt voor de geboden oplossing!
Badge +8
Simyo bedankt voor de geboden oplossing!

Hoi Hdj,

Geen dank, tot ziens op het forum :)

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Wat is de oplossing ?

Reageer