.

Beantwoord

Waarom zijn de buiten bundel kosten zo hoog?

  • 25 November 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Ik heb 1gb buiten mijn bundel gebruikt en betaal daar 150 euro voor belachelijk. 

Het staat in geen verhouding tot mijn bundel van 4 gb voor 7.50 euro pure diefstal  misschien is het handig als je aan je limiet bent van je bundel deze word geblokkeerd enig coulance lijkt mij wel op zijn plaats ik wacht het af anders ben ik wel klaar met deze provider.

M.v.g.

icon

Beste antwoord door Seren 27 November 2023, 14:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Smelne,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je hoge kosten hebt gemaakt buiten de bundel. Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen hierom altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de bundel. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Heb je deze sms'jes gezien? Het is namelijk belangrijk om gelijk actie te ondernemen nadat je deze sms'jes hebt ontvangen door bijvoorbeeld je internet uit te zetten. 

Ik wil graag met je meekijken maar een coulance kan ik niet beloven. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Reageer