Skip to main content
Ik heb mijn eerste factuur ontvangen maar daar is de 10 euro vrienden deal niet vanaf. Kunt u dat voor mij nakijken?
Hoi Sacha1509, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Factuur, zodat we het overzicht op het forum kunnen bewaren :)



Als het goed is, heb je je eerste factuur nog niet ontvangen? 😕 Of gaat het om een andere aansluiting dan waarmee je bent geregistreerd op het forum?



Voor de aansluiting waarmee je bent geregistreerd op het forum is wel de Vriendendeal korting à €10 in mindering gebracht.

Dit kan je zelf ook terugzien op Mijn Simyo komende donderdag/vrijdag als de factuur van augustus online wordt gezet :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Bedank voor je antwoord. Het gaat idd om deze aansluiting. Er stond van de week een factuur van 26 euro bij mijn facturen. Deze is inmiddels weer verdwenen...Ik wacht de nieuwe factuur wel even af en ga er vanuit dat daar idd de korting vanaf is 🙂



Groeten sacha
Hi Sacha1509,



Afgelopen week stond inderdaad heel eventjes een factuurbedrag online, maar nog niet met de juiste factuur.

Wacht het even af, eind deze week staat je factuur online, inclusief Vriendendeal korting 😃

Reageer