.

Vraag

Waarom wordt mijn internetbundel al in rekening gebracht?

  • 11 April 2023
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Waarom wordt internet al berekend vanaf het moment dat ik het heb aangevraagd, terwijl ik per 01-05-2023 aangesloten zal worden?

 

Internetbundel 2000

09-04-2023 - 01-05-2023

€ 2,93

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.


3 reacties

Hallo @ShirleyLB de enigste reden kan zijn dat je de simkaart al in je telefoon hebt zitten en dat er daardoor data verbruikt is.

 

Hallo JanD, dat verbaast mij, want ik heb nog helemaal niets verbruikt, internet staat nog niet aan.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ShirleyLB,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je hiervoor nog geen internetbundel had. In dit geval gaat de internetbundel meteen in nadat je deze hebt aangeschaft. Stel dat je al een internetbundel had en je kiest een hogere of lagere internetbundel dan zal de nieuwe bundel per de 1e van de volgende maand ingaan. 

De internetbundel die je hebt gekozen kost per maand €4,00 maar omdat je per 8 april de internetbundel hebt aangeschaft betaal je voor april €2,93. Dit wordt berekend naar rato.

Hopelijk ben je zo voldoende geïnformeerd maar mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy 

Reageer