Beste Simyo,
Ik krijg de melding dat mijn factuur van februari van mijn bankrekening wordt afgeschreven, terwijl dit van het vriendendeal tegoed af hoort te gaan.
Zouden jullie dit kunnen corrigeren?
Mvg, Alwin
Bladzijde 1 / 1
Hi Alwin,
Wat gek dat je die melding krijgt, want ik zie dat jij heel veel Vriendendealtegoed hebt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken - je factuur zal verrekend worden daarmee. Wil je me nog wel precies vertellen waar je die melding ziet staan? En hoe het precies verwoord was?
Groetjes,
Jihane
Wat gek dat je die melding krijgt, want ik zie dat jij heel veel Vriendendealtegoed hebt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken - je factuur zal verrekend worden daarmee. Wil je me nog wel precies vertellen waar je die melding ziet staan? En hoe het precies verwoord was?
Groetjes,
Jihane
Hi Jihane,
Deze situatie heb ik eerder meegemaakt. Toen moest het een en ander met jullie finance afdeling recht gezet worden. Dus afwachten en maar hopen dat het goed komt, wil ik niet. Dus als jij intern dit kunt uitzetten, graag! :-)
De melding is te zien als ik ingelogd ben bij Mijn Simyo. Dan klik ik op facturen, zodat ik alle factureren kan zien.
Normaal staat dat een groen vinkje met "Betaald" achter. En nu krijg ik daar de melding te zien dat er rond 23 maart de factuur afgeschreven wordt.
Alvast hartelijk bedankt voor je hulp!
Deze situatie heb ik eerder meegemaakt. Toen moest het een en ander met jullie finance afdeling recht gezet worden. Dus afwachten en maar hopen dat het goed komt, wil ik niet. Dus als jij intern dit kunt uitzetten, graag! :-)
De melding is te zien als ik ingelogd ben bij Mijn Simyo. Dan klik ik op facturen, zodat ik alle factureren kan zien.
Normaal staat dat een groen vinkje met "Betaald" achter. En nu krijg ik daar de melding te zien dat er rond 23 maart de factuur afgeschreven wordt.
Alvast hartelijk bedankt voor je hulp!
Goedemiddag,
Hieronder de link naar dezelfde soort case en oplossing van +/- 9 maanden geleden.
https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/factuurbedrag-vriendendeal-tegoed-waarom-wordt-afgeschreven-33888/index1.html#post133726
Gr,
Martijn
Hieronder de link naar dezelfde soort case en oplossing van +/- 9 maanden geleden.
https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/factuurbedrag-vriendendeal-tegoed-waarom-wordt-afgeschreven-33888/index1.html#post133726
Gr,
Martijn
Hoi Alwin24,
Ik ben gelijk even naar de financiële afdeling toegelopen, maar alles lijkt gewoon goed te gaan. Jammer dat je deze melding hebt gekregen. Kan je deze melding doorsturen naar klantenservice@simyo.nl? Dan kunnen we kijken waarom je deze melding hebt gekregen. Bedankt alvast!
@mavazinet bedankt voor het meedenken!!
Groetjes,
Caspar
Ik ben gelijk even naar de financiële afdeling toegelopen, maar alles lijkt gewoon goed te gaan. Jammer dat je deze melding hebt gekregen. Kan je deze melding doorsturen naar klantenservice@simyo.nl? Dan kunnen we kijken waarom je deze melding hebt gekregen. Bedankt alvast!
@mavazinet bedankt voor het meedenken!!
Groetjes,
Caspar
Hi Caspar,
Bedankt voor het checken met de financiele afdeling.
Ik heb naar de klantenservice gemaild.
Bedankt voor het checken met de financiele afdeling.
Ik heb naar de klantenservice gemaild.
Geen dank!
Volgens mij gaat het bij mij ook goed nu, althans dat vertelde een collega van jullie me via twitter.
Gr,
Martijn
Volgens mij gaat het bij mij ook goed nu, althans dat vertelde een collega van jullie me via twitter.
Gr,
Martijn
Hoi Alwin24,
Bedankt voor het versturen!
Mijn collega's zullen je e-mail zo snel mogelijk oppakken
@ mavazinet, wat fijn dat het bij jou nu ook goed gaat!
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe.
Groetjes,
Asma
Bedankt voor het versturen!
Mijn collega's zullen je e-mail zo snel mogelijk oppakken
@ mavazinet, wat fijn dat het bij jou nu ook goed gaat!
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.