Hoi, mijn telefoon begaf het na een aantal jaar trouwe dienst, dus moest ik helaas een nieuwe kopen. Nu gaat daar een nano-simkaart in. Ik heb dus een vervangende simkaart aan moeten vragen. Daar moet ik 5 euro voor betalen, dus ik moet betalen om gebruik te kunnen blijven van jullie diensten.
Ik ben al 4,5 jaar trouwe klant bij jullie, in een maatschappij waar je meestal ziet dat er gewisseld wordt van welk abonnement dan ook zodra het een euro goedkoper kan. Moet ik als trouwe klant echt betalen om gebruik te maken van een abonnement waar ik al voor betaal? Is daar niet wat aan te doen? Dat zou ik namelijk zeer waarderen.
Zeer vriendelijke groet!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Andersioh,
Vaak wordt voor trouwe klanten een uitzondering gemaakt, ik kan je dit, ik ben ook maar klant, niet beloven. Een moderator zal hier normaal binnen 1 werkdag op reageren.
Vaak wordt voor trouwe klanten een uitzondering gemaakt, ik kan je dit, ik ben ook maar klant, niet beloven. Een moderator zal hier normaal binnen 1 werkdag op reageren.
Hoi Andersioh,
Welkom op het Forum!
Ik kan mij voorstellen dat jij je afvraagt waarom je voor een vervangende simkaart hoort te betalen. Al onze klanten krijgen bij aanschaf van het abonnement een gratis simkaart. Nu is het zo dat er inmiddels verschillende simkaart formaten bestaan, waardoor sommige klanten hun simkaart wel móeten vervangen bij een nieuw toestel. Sinds 2015 bieden wij standaard een simkaart aan met alle simkaart formaten erin. Je kunt dus zelf de gewenste simkaart eruit drukken. De klanten die hiervoor al een abonnement bij ons hebben afgesloten, kunnen wij natuurlijk een gratis simkaart toesturen!
Bij deze zal ik de kosten voor de vervangende simkaart vergoeden. De vergoeding zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.
Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik kan mij voorstellen dat jij je afvraagt waarom je voor een vervangende simkaart hoort te betalen. Al onze klanten krijgen bij aanschaf van het abonnement een gratis simkaart. Nu is het zo dat er inmiddels verschillende simkaart formaten bestaan, waardoor sommige klanten hun simkaart wel móeten vervangen bij een nieuw toestel. Sinds 2015 bieden wij standaard een simkaart aan met alle simkaart formaten erin. Je kunt dus zelf de gewenste simkaart eruit drukken. De klanten die hiervoor al een abonnement bij ons hebben afgesloten, kunnen wij natuurlijk een gratis simkaart toesturen!
Bij deze zal ik de kosten voor de vervangende simkaart vergoeden. De vergoeding zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.
Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?
Groetjes,
Asma
Beste Asma,
heel erg bedankt. DIt is nou goede service! :D
Vriendelijke groet,
Andersioh
heel erg bedankt. DIt is nou goede service! :D
Vriendelijke groet,
Andersioh
Hoi Andersioh!
Graag gedaan namens Asma!
Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!
Fijne avond!
Groetjes,
Ashweeta
Graag gedaan namens Asma!
Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!
Fijne avond!
Groetjes,
Ashweeta
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.