Skip to main content
antwoord

Waarom word er een abonnement van mijn rekening afgeschreven die niet van mij is?

• August 27, 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, tot mijn schrik zag ik dat men geld had afgeschreven dat van een telefoonnummer dat niet van mij is. Dus ik heb het teruggeboekt. Het telefoonnummer is van mijn zus in Ijsselmuiden en die moet dat betalen en niet ik.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@GrandM,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het abonnement van je zus van jouw rekening wordt afgeschreven! 

Ik heb de screenshot even uit het bericht verwijderd omdat daar het 06-nummer en rekeningnummer op te zien zijn, voor jullie eigen veiligheid 😊.

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer van je zus en haar persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 28, 2025

Hoi ​@GrandM,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het abonnement van je zus van jouw rekening wordt afgeschreven! 

Ik heb de screenshot even uit het bericht verwijderd omdat daar het 06-nummer en rekeningnummer op te zien zijn, voor jullie eigen veiligheid 😊.

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer van je zus en haar persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy