bij de factuur van augustus staat 5 euro extra voor een nieuwe simkaart dit klopt maar kijk ik bij details staat de simkaart 2x vermeld extra kosten 10 euro hoe kan dit
Bladzijde 1 / 1
Hoi flowermountain, leuk je weer terug te zien op ons forum 🙂.
Er is helaas afgelopen tijd sprake van een weergave foutje als het gaat om bestelde simkaarten. Er wordt aangegeven dat je twee simkaart hebt besteld, terwijl dit niet zo is. We zijn druk bezig om dit op te lossen 🙂. Je factuur klopt, want er wordt maar één simkaart in rekening gebracht hiervoor.
Sorry voor de verwarring!
Groetjes, Tiury
Er is helaas afgelopen tijd sprake van een weergave foutje als het gaat om bestelde simkaarten. Er wordt aangegeven dat je twee simkaart hebt besteld, terwijl dit niet zo is. We zijn druk bezig om dit op te lossen 🙂. Je factuur klopt, want er wordt maar één simkaart in rekening gebracht hiervoor.
Sorry voor de verwarring!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.