Skip to main content
In de maand oktober is er bovenop mijn abonnementskosten, € 8,50 verbruikskosten in rekening gebracht. Dit terwijl ik volgens het verbruiksoverzicht die maand netjes binnen mijn bundel ben gebleven.



Volgens het factuur zijn de extra verbruikskosten als volgt:

Verbruikskosten Aantal Tijdsduur Bedrag

Gesprekken naar mobiele nummers 32 00:46:03 € 3,72

Gesprekken naar simyo klanten 12 00:02:33 € 0,75

Gesprekken naar vaste nummers 24 00:36:08 € 1,86

SMS naar mobiele nummers 9 € 0,00

SMS naar simyo klanten 7 € 2,17

Internet op je mobiel binnen Nederland € 0,00

Totaal verbruikskosten (incl. BTW) € 8,50



Het is me niet duidelijk waarom, kan iemand mij dit uitleggen aub?
Hoi hanife, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend om te lezen dat je verbruiksgeschiedenis en je factuur vragen oproepen. Maar ik hoop het duidelijk te kunnen uitleggen hoe dit komt! :)



Waarom je factuur en de verbruiksmeters op Mijn Simyo kunnen verschillen, wordt al even kort op Mijn Simyo uitgelegd. Hier zeggen we het volgende over:



http://i61.tinypic.com/11b7odc.jpg



Omdat ik zie dat je hele korte gesprekjes hebt gehad, is je totale gespreksduur een stuk lager, dan de afgeronde belminuten. Hierdoor is er bij jou dus het verschil ontstaan.



Waar de bel/sms verbruiksgeschiedenis kan afwijken, is het verbruik van de huidige maand wel 100% accuraat. Hier had vorige maand op de 23e gestaan dat je door de bundel heen was (net zoals nu het geval is!).



Is het niet een goed idee om de Mijn Simyo App te gaan gebruiken? Hiermee kun je heel eenvoudig in de gaten houden hoeveel belminuten nog over hebt en voorkomen dat je buiten je bundel gaat 🙂.

Reageer