Skip to main content
Ik kijk steeds hoevel mb's en belminuten ik heb. Ik zit steeds ruim binnen mijn bundel maar zie dat ik toch €8,- buiten bundelkosten heb. Hoe kan dat? Wat heeft het overzicht dan voor zin?
Heb je misschien naar 0900 nummers of het buitenland gebeld?



Als je op Mijn Simyo de details bekijkt van je verbruik (op de balk van de betreffende dagen) dan kun je precies zien waardoor door je de buiten de bundel kosten hebt..
Hoi Dorien de Zeeuw,



Welkom op het Simyo Forum.



Heel goed dat je jouw verbruik zo goed in de gaten houdt. Op deze manier voorkom je hoge facturen 🙂 Dat je nu graag wilt weten waarom er toch buitenbundel kosten berekend zijn kan ik goed begrijpen.



Zoals Rayje aangeeft, kun je op Mijn Simyo precies zien naar wie je gebeld hebt en waarom er kosten zijn berekend. Heb je dit kunnen vinden aan de hand van zijn uitleg?



Natuurlijk heb ik gelijk even met je meegekeken. In jouw verbruik zie ik dat je meerdere keren gebeld hebt met een 0900-nummer. Je ziet deze gesprekken 2 keer op je factuur staan. Gesprekken naar 0900-nummers worden namelijk opgedeeld. Je ziet verkeerskosten en servicekosten op de specificatie staan. De verkeerskosten zijn je belminuten die je hebt gebruikt en vallen binnen je bundel. De servicekosten zijn de eventuele extra kosten die je betaalt aan het 0900-nummer. Deze kosten vallen niet binnen je bundel.



Maakt mijn uitleg het duidelijker voor je? Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



@Raytje, bedankt voor je uitleg :)



Groetjes,

Angela

Reageer