Op mijn factuur van mei worden 2 simyo 300 bundels afgeschreven.
Ik snap even niet hoe dit kan.
M.vr.gr. Remko
Bladzijde 1 / 1
Je hebt vast in mei een nieuw abonnement afgesloten. Dan staan zowel de kosten voor mei als een vooruitbetaling voor juni op de rekening.
Hoi Remko63,
Ik heb even naar je factuur gekeken en zie inderdaad dat er het één en ander niet klopt
Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling om uit te zoeken, ik kom hier bij je op terug wanneer ik terugkoppeling heb!
@Scotsman, dankjewel voor het meedenken 🙂
Ik heb even naar je factuur gekeken en zie inderdaad dat er het één en ander niet klopt
Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling om uit te zoeken, ik kom hier bij je op terug wanneer ik terugkoppeling heb!
@Scotsman, dankjewel voor het meedenken 🙂
Hoi Remko63,
Je factuur is helaas inderdaad een beetje een rommeltje geworden 😞
Het grootste gedeelte qua dubbele abonnementskosten is inmiddels al automatisch gecorrigeerd op de factuur van mei die afgelopen week online is gekomen op Mijn Simyo :)
Daarnaast ga ik op de factuur van juni de dubbele abonnementskosten voor de Simyo 300 voor de periode 27-4 t/m 30-4 à €0,94 (welke op de factuur van april stonden) en de dubbele abonnementskosten voor de Simyo 300 voor de periode 1-5 t/m 7-5 à €1,63 (welke op de factuur van mei stonden) voor je in mindering brengen.
Sorry voor de verwarring!
Je factuur is helaas inderdaad een beetje een rommeltje geworden 😞
Het grootste gedeelte qua dubbele abonnementskosten is inmiddels al automatisch gecorrigeerd op de factuur van mei die afgelopen week online is gekomen op Mijn Simyo :)
Daarnaast ga ik op de factuur van juni de dubbele abonnementskosten voor de Simyo 300 voor de periode 27-4 t/m 30-4 à €0,94 (welke op de factuur van april stonden) en de dubbele abonnementskosten voor de Simyo 300 voor de periode 1-5 t/m 7-5 à €1,63 (welke op de factuur van mei stonden) voor je in mindering brengen.
Sorry voor de verwarring!
Bedankt voor het uitzoeken.
Hoi Remko63,
Geen probleem hoor 🙂 Is het nu allemaal duidelijk of kunnen we je misschien nog ergens anders mee helpen?
Geen probleem hoor 🙂 Is het nu allemaal duidelijk of kunnen we je misschien nog ergens anders mee helpen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.