Skip to main content
`Waarom worden op de site van de sim only abonnementen de prijzen ex. BTW weergegeven?

Ik heb sinds enkele maanden een sim only abonnement. Bij de keuze worden prijzen aangegeven

waarbij pas op de factuur BTW als extra wordt vermeld. Volgens mij zijn de abonnementen bedoeld

voor consumenten en zouden de prijzen incl BTW aangegeven moeten worden. Beetje verwarrend.
Op mijn factuur zie ik staan:



Abonnementskosten (incl. BTW)

Verbruikskosten (incl. BTW)

Totaalbedrag (incl. BTW)



Dit komt overeen met de prijzen die op de site staan. Die zijn dus ook inclusief BTW.
Wanneer ik kies voor 200 belminuten en 500 Mb interent, krijg ik een prijs te zien van € 13,00.

Mijn faktuur vermeld € 13,00 PLUS BTW = € 15,16.

Het gaat dus om het verschil tussen informatie op de site en eindbedrag op de faktuur.

De prijs op de site is € 13,00
Ik heb momenteel geen internetbundel, alleen 100 belminuten voor €3,00 per maand. Op de site staat niets over BTW dus dat betekent dat de daar vermelde prijzen inclusief BTW zijn.



Als ik op mijn facturen kijk, dan zie ik: "Abonnementskosten (incl. BTW) €3,00". Dus er is geen discrepantie tussen de factuur en het tarief wat er op de site staat, de 3 Euro is in beide gevallen inclusief BTW.



Misschien dat jij een ander soort abonnement hebt maar bij alle prijzen op mijn factuur staat duidelijk "incl. BTW".



Maar goed, Simyo moet zijn licht hier maar eens over laten schijnen...
Wanneer ik kies voor 200 belminuten en 500 Mb interent, krijg ik een prijs te zien van € 13,00.

Mijn faktuur vermeld € 13,00 PLUS BTW = € 15,16.

Het gaat dus om het verschil tussen informatie op de site en eindbedrag op de faktuur.

De prijs op de site is € 13,00




Hoi Remco1995,



De prijs op de site is de prijs die je betaalt, hoor 🙂 Dat is inclusief BTW.

Jij hebt op je factuur €13 aan abonnementskosten betaald, zoals afgesproken. Ik zie alleen dat je ook buiten je bundel hebt gebeld. Je belbundel was op 29-1-2014 op, en toen heb je nog voor €2,19 gebeld. Zo komt jouw factuur op een hoger totaalbedrag uit.

Je kunt dat ook allemaal gespecificeerd zien op je factuur.

Is je verwarring nu een beetje weg?



Groetjes,

Charlene

Reageer