Skip to main content
Ik heb een factuur van een 06nummer gekregen die ik niet ken. Mijn nummer is 06xxxxxxxx en niets anders, begrijp het nou eens een keer.

Ik heb hier al eerder gedonder mee gehad, en is me verzekerd dat er geen afschrijvingen zouden plaats vinden en dat nummer zijn gecanceld.

******** moet er weer achteraan. Ik moet geen abonnement .

Rijp voor Kassa denk ik....

De groeten.
Mijn advies, verwijder je 06 nummer uit de tekst, dat kan door jou binnen uur na plaatsing!

Denk aan je privacy! 🆒



Groet,

Friesian
Hoi Gerardvg, welkom op het forum van Simyo.



Ik zie dat je hebt geprobeerd van Prepaid naar Sim Only over te stappen, maar toen per abuis een nieuwe bestelling hebt geplaatst in plaats van gebruik te maken van de Overstapknop op Mijn Simyo.



De bestelling van de Sim Only is succesvol geannuleerd en de aansluitkosten à €14,99 hebben we voor je gecrediteerd.

Echter heb je begin augustus, op 5-8 om precies te zijn, wel gebruik gemaakt van deze simkaart, waardoor verbruikskosten zijn ontstaan, deze zal je wel moeten voldoen. Daarom heb je nu deze factuur ontvangen.



Dat je nog wel de verbruikskosten dient te voldoen, hebben we ook aan je aangegeven in de e-mail die je van ons op 8 augustus 2014 hebt ontvangen. Heb je deze niet mail niet gekregen?



Voor de volledigheid zal ik je de factuur even toemailen.



@Friesian, dankjewel voor het meedenken! 🙂

Reageer