Skip to main content
Simyo,

Klacht factuur mei 2016



Op deze factuur staat 11 maal een sms vermeld naar het nummer 0031 6 53 13 13 13. Wij hebben geen enkele sms naar dit nummer gestuurd.



Vandaag twee maal gebeld met jullie helpdesk en twee maal een andere antwoord gekregen. De eerste zei dat het aan Facetime lag en de tweede kon het niet uitleggen. Zij kwam niet verder dan dat er echt sms-en van de telefoon naar dit nummer waren gestuurd.



Wij gebruiken geen Facetime.



Op het internet zijn heel veel klachten over deze berichtencentrale, waarbij het ene verhaal nog schrijnender is dan het andere. Het verbaast ons dat dit al zo lang voortduurt.



Graag zouden wij van u een oplossing willen, waarbij dit niet meer kan voorkomen anders dan overstappen naar Vodafone of T-mobile. Deze schijnen deze problemen niet te hebben.



Graag vernemen wij van u.



Met vriendelijke groet,



Gigi Marques
Hoi,



De verklaring waarom je dit nummer terug ziet in je verbruik en facturen staat op deze servicepagina.



Lees de link even door, wellicht verduidelijkt dat het een en ander.:)



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/er-staat-een-nummer-op-mijn-factuur-dat-ik-ni-261?c=95
Hoi Greymarq,



Welkom op het forum.



Ik snap heel goed dat je het raar vindt dat het nummer van de sms-centrale op jouw factuur staat. Ik heb daarom gelijk even je aansluiting erbij gepakt. Ik zie dat je sms'jes hebt verstuurd vanuit Indonesië.



Het nummer van de sms centrale zie je bijvoorbeeld wanneer je sms't vanuit het buitenland, zoals bij jou het geval is. Lees ook nog even de link van Raytje door en dan wordt alles voor je duidelijk! Heb je nog verdere vragen hierover?



Groetjes,

Caspar

Reageer