Skip to main content
Vandaag krijg ik het niet klaar om op te waarderen, (hierbij gebruikmakend van mijn Credit card - type Mastercard).

Hoe komt dit?
Hoi JoMa,



Wat vervelend dat het opwaarderen niet lukt. Waar gaat het precies mis en welke foutmelding verschijnt er dan?



Groetjes,

Sean
Het systeem doet alsof het de betaling aanneemt, maar bij de nacontrôle blijkt er niets gebeurd te zijn!



Vriendelijke groet,



JoMa.
Is het een buitenlandse creditcard? Helaas werken die niet bij Simyo.
Gewone van ABN.-AMRO.
Hoi JoMa,



Wat vervelend dat het niet is gelukt 😞. Wij hebben het ook getest, maar we kunnen vanaf hier niet goed zien waar het probleem ligt. Ik raad je aan om de cookies te verwijderen en het opnieuw te proberen. Dit kan het probleem heel vaak verhelpen. Ik hoor graag van je of het is gelukt.





Groetjes, Caspar
Helaas moet ik deze kwestie even laten rusten door mijn moeilijke gezondheidstoestand van nu samen met twee

vervelende rechtszaken, waarin ik tegen mijn zin verwikkeld ben geraakt, en mijn nu niet acute noodzaak te kunnen

beschikken over mijn IPhone met Simyosimkaartje.



Tot hopelijk spoedig.



Inmiddels mijn beste wensen voor een zalig 2016 voor allen die mij proberen te helpen en uw dierbaren.



JoMa.
Wauw... Heftig, zeg. Veel sterkte in deze moeilijke periode, JoMa!



De beste wensen ook nog aan jou toegewenst.



Groetjes, Caspar

Reageer