Skip to main content
Waarom kan ik ineens geen gespecificeerde factuur meer downloaden?
Als je naar https://mijn.simyo.nl/facturen gaat, zou dat wel moeten kunnen. Klik op de download link voor de desbetreffende factuur en je krijgt een factuur die uit meerdere pagina's bestaat waaronder een specificatie van de gemaakte kosten.
Gek genoeg werkt het nu wel... Toen ik straks op de download link klikte kwam ik alleen in het scherm met verbruikte belminuten binnen/buiten mijn bundel. En nergens een optie om te downloaden... Raar maar waar!

In elk geval bedankt!
Hoi Weerdje,



Welkom op het Simyo Forum!



Vervelend dat er even iets mis ging, maar gelukkig is het intussen opgelost 🙂 Zoals Scotsman inderdaad al heel goed aangaf, kun je via Mijn Simyo > Facturen altijd je facturen vinden in .pdf-formaat. Deze bestaan uit een uiteenzetting van de abonnementskosten, de verbruikskosten en alle specificaties.



Ik ben blij dat je het gevonden hebt!



@ Scotsman: Topper, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer