.

Beantwoord

Waarom krijg ik nog een rekening van mijn oude provider na mijn overstap naar Simyo?

  • 18 April 2015
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Ik ben sinds maart klant van Simyo en krijg de rekening van de maand maart,
Tot mijn verbazing krijg ik nog eens een rekening van mijn oude provider Vodapone,terwijl ik begrepen had, bij de overstap naar Simyo hoefde ik niets te doen,dat alles werd geregeld. Hoe kan dit gebeuren? Nu krijg ik dubbele facturen,,volgens mij is dit niet de bedoeling.
:?
icon

Beste antwoord door Ray 18 April 2015, 10:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Meestal betaal je verbruikskosten achteraf. Is dat nu ook niet gebeurt en is de factuur van Vodafone de laatste die er is verstuurd als afsluiting?
de abonnement /verbruikerskosten had ik al betaalt tot eind maart en ben overgetapt naar Simyo ,maar de factuur die ik kreeg toegestuurd is een abonnement voor de maand april.
Dan zou ik Vodafone even bellen. Zij maken in deze de fout, helemaal als er een schriftelijke bevestiging is van de overstap met ik denk nummerbehoud?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Coba, welkom op ons forum :)

Voor een vraag als deze ga ik mee in het antwoord van Raytje: neem hierover even contact op met je oude provider.
Je nummer is op 27 maart overgezet naar Simyo en dat geldt als een opzegging van je oude abonnement. Misschien hebben ze de opzegging per ongeluk niet goed verwerkt?

Reageer