Skip to main content
Van Vodafone heb ik de bevestiging gehad dat ik per 31 augustus over kon met behoud van nummer. Dat is ook gebeurd. Die datum is notabene door jullie aan hen doorgegeven. Wat schetst mijn verbazing dat ik voor 01-09 tot 30-09 nog ff de volledige abonnementskosten in rekening gebracht krijg en dat jullie voor 01-10 tot 31-10 Flex 4G in rekening gaan brengen. Dit alles terwijl ik op 01-09 al bij jullie weg was! Hoe gaan we dit oplossen?
Hoi Opgezegd,



Welkom op 't Simyo Forum en enorm jammer dat dit wellicht meteen de laatste keer is.



Vervelend dat je alsnog de abonnementskosten hebt ontvangen van september. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen dit natuurlijk meteen aanpassen. Mijn collega's gaan hiermee aan de slag.



De fout komt doordat de factuur al klaar stond en daarna niet automatisch aangepast is, zoals hoe het hoort. Wij zullen het dus handmatig rechtzetten.



Is dat goed?



Groetjes,

Ilias
Bedankt voor je snelle reactie, Ilias! Ja, het is goed en fijn als jullie dit handmatig recht gaan zetten. Krijg ik daarvan ook nog een bevestiging? Dan is het wat mij betreft netjes opgelost.
Hoi Opgezegd,



Ook namens Ilias: heel graag gedaan! Je krijgt hier geen specifieke e-mail over, maar je zult het kunnen zien op de factuur! Klinkt dat goed?



Groetjes,

Jihane
Ok, dat is goed. Ga ik er overigens wel van uit dat die 18 euro die de 22e eraf zou gaan volgens de app, nu niet wordt afgeschreven. Dat is nog langer dan een week weg, dus dat kunnen jullie nog tegenhouden.
Hoi Opgezegd!



'Op'. Ik dacht ik zeg even 'Op', want eigenlijk jok ik. Ik heb geen 'Op' gezegd. Dus bij deze nogmaals. Hoi Opgezegd.



De factuur wordt nog wel geïncasseerd. Dit heeft te maken met het feit dat de banken al door hebben gekregen dat er dan een incasso plaats zal vinden. Je krijgt het resterende bedrag dan binnen drie weken teruggestort. Is dat goed?



Groetjes,

Ilias
Nee, dat is niet goed, maar ik zal wel geen andere keus hebben. Overigens, resterende bedrag? Er wordt voor een gehele maand in rekening gebracht terwijl ik de voorgaande maand al bij jullie weg was. Dus verwacht ik dan ook de volledige 18 euro retour en geen andere geintjes (sim is niet meer gebruikt op 01-09 wat ook in de Simyo app te zien is).
Hoi Opgezegd,



Je hebt helemaal gelijk over die kosten. Je krijgt dus ook € 18,- teruggestort, goed?



Groetjes,

Jihane

Reageer