Skip to main content

.

Zoals de titel zegt, heb ik na 3 maanden nog steeds geen vriendendeal gehad.
Op het nummer wat de vriendendeal verstuurde wel op het nummer wat lid is geworden dus niet.

Ik heb sinds september hier ELKE maand melding van gemaakt, en er wordt niets meegedaan.

Als ik, zoals vandaag, doorvraag, dan krijg ik een bot bericht dat ze het hebben doorgestuurd en verder niets voor me gaan doen.

Hi ​@Rekked,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de Vriendendeal nog niet is gelukt!

Ik zie dat je contact hebt met onze klantenservice hierover. Ik raad aan om het contact via één kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Mijn collega's van de klantenservice helpen je hier graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Hi ​@Rekked,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de Vriendendeal nog niet is gelukt!

Ik zie dat je contact hebt met onze klantenservice hierover. Ik raad aan om het contact via één kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Mijn collega's van de klantenservice helpen je hier graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Dat is nu net het probleem, al drie maanden probeer ik dat via de klantenservice, maar er gebeurd gewoon helemaal niets. Ben er ondertussen best klaar mee dat ik genegeerd wordt.

Hi ​@Rekked,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat? Ik ontvang dan ook graag de persoonlijke gegevens (naam, adres, e-mailadres). Ik zal dan voor je uitzoeken waar het precies mis gaat.

Groetjes,
Roeqajja

Bij deze heb ik het verstuurd.

Hoi ​@Rekked,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb je privébericht goed ontvangen en help je graag verder via deze weg!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer