Skip to main content
Ik heb een simkaart besteld en deze binnen tien minuten weer geannuleerd. Ik heb pas twee dagen later een bevestigingsmail gehad. Ik heb de simkaart ontvangen en het geld is van mijn rekening afgetrokken, dit op de dag dat ik de simkaart besteld had. Kan ik mijn geld terug krijgen? (Ik heb wel een simyo account omdat ik een andere simyo simkaart heb...)
Hoi LoG,



Allereerst welkom op het forum!



Ik wil graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen zodat jij je geld terug krijgt. Jammer dat de annulering niet gelukt was, maar hoe had je dit precies gedaan? Gaat het trouwens om een nieuwe Prepaid of Sim Only bestelling of een bestelling van een vervangende simkaart voor een al bestaande aansluiting?



Groetjes Caspar
Hoi Casper,

Dankje voor je antwoord. Het gaat om een Sim only bestelling.dit zijn de gegevens ervan:

(Tijdelijk) telefoonnummer: 06xxxxxxxx

Dit account werkt niet meer dus in zoverre is de annulering wel doorgevoerd.

ik had de bestelling geannuleerd door in de bevestigingsmail op bestelling annuleren te drukken. Dit is dus goed gegaan alleen is de annulering pas twee dagen later bevestigd ook al had ik de bestelling binnen tien minuten geannuleerd.
Hoi LoG,



Bedankt voor je gegevens. Ik heb je bericht trouwens wel even aangepast. Wij willen namelijk geen volledige 06-nummers openbaar, al is dit nummer natuurlijk geannuleerd.



Ik zie dat de annulering handmatig is behandeld. Je zal het bedrag wat je betaald hebt binnen een paar dagen terugkrijgen. Dus houd je bankrekening de komende dagen goed in de gaten.



Heb je hier nog verder vragen over?



Groetjes Caspar
Casper, Heel erg bedankt ik heb het geld terug!
Hoi LoG,



Graag gedaan. Het is goed om te horen dat je het geld uiteindelijk gewoon terug hebt gekregen 😃 Ik wens je nog een fijne dag!



Groetjes, Caspar

Reageer