Skip to main content
Waarom krijg ik geen melding als ik buitenbundel ga. Ik heb nu een rekenig van 130 euro. Terwijl ik helemaal niet wist dat ik buiten mijn bundel was
Nou.. je krijgt een sms wanneer je op 80% van je bundel zit en daarna nog een keer bij 100%. Zie bijlage.

Heb je die over 't hoofd gezien?
Nou.. je krijgt een sms wanneer je op 80% van je bundel zit en daarna nog een keer bij 100%. Zie bijlage.

Heb je die over 't hoofd gezien?




Niet bij bel / sms bundels omdat dit bewuster gaat dan internetten. Een minuut bellen is ook een minuut van de bundel. Een sms staat in de bundel ook gelijk aan een minuut. Dit is tegenstelling tot een minuut internetten.



Tevens is er de App en MIjn Simyo waar op gekeken kan worden hoe je er voor staat.
Hoi coen teekens,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je zulke hoge kosten hebt gemaakt.



Je krijgt geen waarschuwing wanneer je buiten je bundel belt of sms't. Bij het internet krijg je dit wel omdat je telefoon soms ook internet verbruikt zonder dat je het door hebt. Zo weet je altijd wanneer je buiten je bundel gaat. Bij je belbundel is er helaas geen waarschuwing omdat dit bewuster gaat zoals Raytje het al mooi had gezegd. Heb je hier nog vragen over?



@Raytje bedankt voor je hulp!!



@Ahmed A, leuk je weer te zien op het forum :D



Groetjes,

Caspar

Reageer