Waarom beantwoorden geen emailvragen over facturen en ....En verhogen de betwiste factuur met nog eens 5 euro?
Bladzijde 1 / 1
Waar heb je de email naar toe gestuurd? Of heb je het contactformulier gebruikt?
https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.17418300.484179249.1471090776#popupContact
https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.17418300.484179249.1471090776#popupContact
Hoi Silje,
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over jouw factuur en dat je vervolgens geen antwoord lijkt te krijgen als je jouw vragen hierover stelt. Dat is niet de bedoeling!
Ik heb direct voor je nagekeken waar dit mis is gegaan. Je hebt ons op 19 november een e-mail gestuurd waar mijn collega's van het e-mailteam op 20 november op gereageerd hebben. Kun jij eens in de spam-inbox van je e-mail kijken of je deze mail toch wel gehad hebt? Mocht je hem niet hebben, dan stuur ik de uitleg graag nog een keer! Je mag je vraag ook hier op het forum stellen, zodat ik je via deze weg verder kan helpen.
De € 5,- waarmee jouw factuur verhoogd is, komen vanwege de administratiekosten. Je hebt de factuur op 23 december gestorneerd waardoor er nu herinneringskosten in rekening gebracht worden. Ik raad je aan de factuur zo snel mogelijk te betalen om verdere kosten te voorkomen.
Heb je hier nog vragen over?
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over jouw factuur en dat je vervolgens geen antwoord lijkt te krijgen als je jouw vragen hierover stelt. Dat is niet de bedoeling!
Ik heb direct voor je nagekeken waar dit mis is gegaan. Je hebt ons op 19 november een e-mail gestuurd waar mijn collega's van het e-mailteam op 20 november op gereageerd hebben. Kun jij eens in de spam-inbox van je e-mail kijken of je deze mail toch wel gehad hebt? Mocht je hem niet hebben, dan stuur ik de uitleg graag nog een keer! Je mag je vraag ook hier op het forum stellen, zodat ik je via deze weg verder kan helpen.
De € 5,- waarmee jouw factuur verhoogd is, komen vanwege de administratiekosten. Je hebt de factuur op 23 december gestorneerd waardoor er nu herinneringskosten in rekening gebracht worden. Ik raad je aan de factuur zo snel mogelijk te betalen om verdere kosten te voorkomen.
Heb je hier nog vragen over?
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.