Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn jongste factuur wil inzien:
Error code: 2.2
Bladzijde 1 / 1
Hoi Orios, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik voor het overzicht verplaatst naar het subforum Factuur & betalen.
Zelf heb ik het ook getest op Mijn Simyo. Ik krijg geen foutmelding. Zie je een foutmelding verschijnen op de Mijn Simyo pagina of app? En kijk naar de factuur oktober die eind deze maand wordt geïncasseerd? Of kijk je naar de maand november, de huidige maand?
Laat je ook weten welk apparaat je gebruikt en welke internetbrowser? Als je de foutmelding nog steeds ziet verschijnen, stuur je dan een printscreen mee? 🙂
Je topic heb ik voor het overzicht verplaatst naar het subforum Factuur & betalen.
Zelf heb ik het ook getest op Mijn Simyo. Ik krijg geen foutmelding. Zie je een foutmelding verschijnen op de Mijn Simyo pagina of app? En kijk naar de factuur oktober die eind deze maand wordt geïncasseerd? Of kijk je naar de maand november, de huidige maand?
Laat je ook weten welk apparaat je gebruikt en welke internetbrowser? Als je de foutmelding nog steeds ziet verschijnen, stuur je dan een printscreen mee? 🙂
Hoi Naomi,
Ik kijk (of beter wil kijken) naar de factuur van oktober.
Ik gebruik een personal computer met windows 7en heb IE, Firefox en Chorme geprobeerd.
De fout vind in alle drie de gevallen plaats.
Bovendien toont de browser in de header een Error 500, wat betekent dat de opgevraagde pagina (mijn factuur) niet bestaat
Ik kijk (of beter wil kijken) naar de factuur van oktober.
Ik gebruik een personal computer met windows 7en heb IE, Firefox en Chorme geprobeerd.
De fout vind in alle drie de gevallen plaats.
Bovendien toont de browser in de header een Error 500, wat betekent dat de opgevraagde pagina (mijn factuur) niet bestaat
Hoi Orios,
Bedankt voor de aanvullende informatie. We gaan meteen kijken hoe dit komt. Daarnaast heb ik meteen je factuur per e-mail gestuurd. Laat je me weten of je die hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor de aanvullende informatie. We gaan meteen kijken hoe dit komt. Daarnaast heb ik meteen je factuur per e-mail gestuurd. Laat je me weten of je die hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Beste Tiury,
De factuur heb ik inmiddels ontvangen.
Groet
Michael Vreuls
De factuur heb ik inmiddels ontvangen.
Groet
Michael Vreuls
Hoi Orios,
Goed om te horen en uiteraard: sorry voor het ongemak 🙂. Wil je het volgende maand ook testen? Als de problemen blijven aanhouden, hoor ik dat graag van je.
Groetjes, Tiury
Goed om te horen en uiteraard: sorry voor het ongemak 🙂. Wil je het volgende maand ook testen? Als de problemen blijven aanhouden, hoor ik dat graag van je.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.