Skip to main content
Ik krijg zojuist een sms : Beste klant voorkom definitieve afsluiting en betaal uw openstaande vorderingen voot17/11/2014.



Ik heb alle facturen automatisch betaald en dat staat ook met groen aangevinkt op mijnsimyo.nl onder facturen. Heb zo'n sms nog nooit gehad. Kan iemand mij uitleggen waarom ik dit krijg of een telnt van de klantenservice?
Klantenservice: 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)
Hoi jtsmit, welkom op het Simyo forum!



Ik heb dit topic me je vraag in het subforum Facturen gezet. Zo is het makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers met eenzelfde vraag.



In je gegevens zie ik dat je Scotsmans tip opgevolgd hebt.



Inmiddels weet je om welke factuur het gaat en dat ie er helaas 'doorheen' geglipt is als het gaat om het incassoproces.

De reden dat we niet net als bij normale facturen een herinneringsmail hebben gestuurd is dat deze factuur niet werd opgenomen in het incassoproces en dus niet geïncasseerd kon worden. Deze zal dan met de hand overgemaakt moeten worden.

Reageer