Ik heb een paar weken geleden de klantenservice gebeld met een vraag over de factuur van november, ik zou daar over teruggebeld worden omdat ze niet direct een antwoord hadden, maar tot op heden ben ik nog niet teruggebeld.
Het gaat om de facturatie van 3x 0900 informatie nummers;
2x naar een nummer wat 60 cent per gesprek kost en 1x wat 20 cent p/g kost.
Totaal zou er dus €1,40 extra op de rekening moeten staan, maar er stond €1,43 extra op wat dus niet klopt?
Nu gaat het mij niet om die 3 cent maar om het principe, waarom dus 1 cent per gesprek extra?
Bladzijde 1 / 1
Hoi PCFreak,
Wat gek dat je telkens € 0,01 meer gefactureerd ziet op Mijn Simyo! Ik heb net contact gezocht met de netwerkspecialisten en ben langs andere afdelingen gegaan om uit te zoeken wie hier raad mee wist. Gek genoeg blijkt dit een soort mysterie te zijn. Dat maakt het voor mij natuurlijk extra interessant, want elk mysterie heeft een antwoord! En die ga ik achterhalen!
Tot die tijd ga ik die € 0,03 voor jou vergoeden. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het je weten, goed?
Groetjes,
Jihane
Wat gek dat je telkens € 0,01 meer gefactureerd ziet op Mijn Simyo! Ik heb net contact gezocht met de netwerkspecialisten en ben langs andere afdelingen gegaan om uit te zoeken wie hier raad mee wist. Gek genoeg blijkt dit een soort mysterie te zijn. Dat maakt het voor mij natuurlijk extra interessant, want elk mysterie heeft een antwoord! En die ga ik achterhalen!
Tot die tijd ga ik die € 0,03 voor jou vergoeden. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het je weten, goed?
Groetjes,
Jihane
Leuk dat je gaat proberen de oorzaak te achterhalen, ik hoop dat het je lukt en dan lees ik het wel.
PS; bellen naar de HD hoeft dus niet meer.
PS; bellen naar de HD hoeft dus niet meer.
Hoi PCfreak,
Ik hoop ook dat we de oorzaak snel kunnen achterhalen, ben wel benieuwd 🙂 We houden je op de hoogte!
Groetjes,
Samantha
Ik hoop ook dat we de oorzaak snel kunnen achterhalen, ben wel benieuwd 🙂 We houden je op de hoogte!
Groetjes,
Samantha
Ik zag dat op de factuur van januari die 3 cent al verrekend is, bedankt.
Zit er al schot in de zoektocht naar de oorzaak?
Zit er al schot in de zoektocht naar de oorzaak?
Hoi PCfreak,
Oh mooi, graag gedaan! Jihane heeft contact hierover met onze netwerkspecialisten. Ze is nu jammer genoeg niet aanwezig. Als ze er straks weer is, vraag ik even wat de stand van zaken is. Dan kom ik hier later op terug. Vind je dat goed?
Groetjes,
Samantha
Oh mooi, graag gedaan! Jihane heeft contact hierover met onze netwerkspecialisten. Ze is nu jammer genoeg niet aanwezig. Als ze er straks weer is, vraag ik even wat de stand van zaken is. Dan kom ik hier later op terug. Vind je dat goed?
Groetjes,
Samantha
Ja natuurlijk.
Hoi PCfreak,
Bedankt voor je geduld. Ze zijn nog steeds aan het onderzoeken waarom die € 0,03 extra in rekening zijn gebracht. Zodra ze achter de oorzaak zijn, brengen we je uiteraard op de hoogte 🙂 Ik ga even zorgen dat ze hier vaart achter zetten.
Groetjes,
Samantha
Bedankt voor je geduld. Ze zijn nog steeds aan het onderzoeken waarom die € 0,03 extra in rekening zijn gebracht. Zodra ze achter de oorzaak zijn, brengen we je uiteraard op de hoogte 🙂 Ik ga even zorgen dat ze hier vaart achter zetten.
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.