.

Beantwoord

Waarom krijg ik een mail dat mijn factuur klaarstaat maar staat er in Mijn Simyo ''Nog te verwerken''?

  • 16 January 2024
  • 4 reacties
  • 20 Bekeken

Elke keer wanneer ik in mijn mailbox het bericht krijg 'Je nieuwe Simyo factuur staat klaar’ en ik vervolgens inlog in Mijn Simyo om de factuur te bekijken / downloaden staat er: ‘Nog te verwerken’ (!)
Is het mogelijk pas een e-mail mededeling naar mij te versturen zodra de factuur daadwerkelijk te bekijken is?
Grt, Jan

icon

Beste antwoord door Amy 16 January 2024, 17:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan van de Wege,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze mail krijgt maar vervolgens de factuur nog niet kan inzien! Ik heb dit meteen even voorgelegd bij de juiste afdeling. Zodra ik een reactie krijg zal ik je in dit topic een update geven! Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan van de Wege,

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling en die geven aan dat je ondanks de melding '’Nog te verwerken'’ wel gewoon de factuur moet kunnen downloaden en openen. Zou je kunnen proberen of dit lukt en zo niet zou je dan een screenshot kunnen delen in dit topic (zonder zichtbare persoonlijke gegevens) van wat je precies te zien krijgt als je de factuur wilt downloaden?

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy

Beste Amy,

Het klopt wat je zegt. Met een ‘omweg’ is de factuur inderdaad te downloaden.

(na inloggen) geeft het eerste scherm (onder ‘Overzicht’)  aan: 
Je factuur van december staat klaar
€ 13,01
Het bedrag wordt rond 25 januari automatisch afgeschreven.
Bekijk je factuur →

Vervolgens kom ik in het scherm ‘Facturen’ en daar staat ‘Nog te verwerken’.
Hier kan ik verder nergens op klikken… dus einde traject (zou je denken) en geen factuur...   Echter;

Zodra ik bovenaan op ‘Facturen’ klik (je zou denken dat dit hetzelfde tabblad is, maar dat is dus niet zo)

staat o.a. het volgende te lezen (onder ‘Openstaand’): 

December 2023

Nog te verwerken  -  Wordt rond 25 januari 2024 afgeschreven  -  Download  -  € 13,01

Op deze pagina is de Factuur wel te downloaden!

Probleem opgelost, al is het wellicht een idee om de eerste koppeling met melding dat de factuur klaar staat naar deze link toe te sturen:  https://mijn.simyo.nl/facturen en niet naar het factuurnummer, zoals: https://mijn.simyo.nl/factuur/12345678 (voorbeeldnummer) want daar kan je de factuur niet downloaden / inzien…

Groetjes, Jan

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan van de Wege,

Heel erg bedankt voor je duidelijke toelichting. Ik heb dit meteen voorgelegd bij de desbetreffende afdeling. Ze gaan ermee aan de slag! 

Groetjes,
Amy

Reageer