Skip to main content
antwoord

Waarom krijg ik een mail dat mijn factuur klaarstaat als dat niet zo is?

• April 15, 2025
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Je ontvangt het bericht “De factuur van de maand maart voor mobiel nummer xxxxxxxxxx staat voor je klaar op Mijn Simyo. Het factuurbedrag van € xx,xx wordt volgende week automatisch geïncasseerd van je rekeningnummer. Log in op Mijn Simyo om je factuur te bekijken. Of nóg makkelijker: bekijk je factuur via de Mijn Simyo app.”

Maandelijks is er de ergernis, dat de factuur niet gewoon per e-mail naar je gezonden wordt. En ook over het taalgebruik: er wordt gedaan alsof dat makkelijk voor mij is, en alsof de totaal zinloze handeling van het bekijken van de factuur in de Mijn Simyo app nog makkelijker is. 

Maar goed, dan log je in: en wat staat er bij je factuur over de maand maart? Verschijnt rond 17 april 2025. Géén factuur dus om te downloaden, probeer het over een paar dagen nog maar een keer. 

Heel slordig. Voor de rest ben ik heel tevreden over Simyo hoor :)

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Joachim,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. 

Ik was hier eerlijk gezegd niet van op de hoogte maar goed dat je dit weer even onder de aandacht brengt! Ik heb dit daarom nogmaals voorgelegd bij de juiste afdeling. 

Hopelijk kan dit snel worden aangepast. 

Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent over ons 😊.

Groetjes,
Amy

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 16, 2025

Bij mij idem dito ​@Joachim en met ons bij meer klanten denk ik.

De mail gaat er te vroeg uit.

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • April 16, 2025

Hier hetzelfde probleem althans bij mijn vrouw, dit is al eerder aangekaart maar helaas nog steeds niet opgelost.

JanD
  • Forum Expert
  • April 16, 2025

Vandaag heb ik beide facturen kunnen downloaden en verwerken, met beide bedoel ik een factuur voor mijn vrouw en voor mijzelf.

@Ron H en ​@Joachim 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 17, 2025

Hoi ​@Joachim,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. 

Ik was hier eerlijk gezegd niet van op de hoogte maar goed dat je dit weer even onder de aandacht brengt! Ik heb dit daarom nogmaals voorgelegd bij de juiste afdeling. 

Hopelijk kan dit snel worden aangepast. 

Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent over ons 😊.

Groetjes,
Amy