Skip to main content

.

Ik ontving zojuist '' Herinnering aan je Simyo-factuur (april) '' e-mail, maar ik heb ervoor betaald,

en er staat dat ik 07.05.2019 heb betaald. op het tabblad 'Facturen' op de simyo-website.



Waarom heb ik de e-mail ontvangen?



ps Ik gebruik google translate voor het geval sommige grammatica niet correct is, sorry
Hoi Zooey,



Welkom op het Simyo forum!



Ik heb het meteen even voor je nagekeken. Ik zie inderdaad dat de factuur in eerste instantie netjes is afgeschreven. Helaas heeft je bank deze gestorneerd waardoor de factuur weer openstaat. Je kunt het best even nagaan bij je bank waarom dit gedaan is. Het bedrag zal dus vandaag of morgen terug op je rekening staan. Ik wil je vragen de factuur dus alsnog af te rekenen via de betaal-link die je hebt gekregen.



Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!



Groetjes,



Kevin

Reageer