Skip to main content
Dag Simyo Team. Zojuist zie ik voor mij en ook voor mijn partner een factuur klaarstaan gedateerd 11 januari jl. Hierin de abonnementskosten over de maand januari, en dat terwijl onze nummers op 2 januari zijn geporteerd naar een andere provider. Hoe werkt dit factuurtechnisch bij jullie? Is dit een fout of volgt er een correctie? Anders zie ik mezelf genoodzaakt de incasso te storneren.



Ik zie een antwoord graag tegemoet, waarvoor dank!
Hoi boxerhebbes,



Ik heb jouw topic even in het subforum Factuur gezet. Dan is het wat makkelijker te vinden voor anderen.



Wat jammer dat jullie ons verlaten :(



In geval van zo'n overstap volgt er achteraf een correctie. Dus ook in jullie geval.

Zou je zo vriendelijk willen zijn niet te storneren? We maken binnen twee weken het teveel betaalde bedrag weer naar jullie over.

Aan het einde blijft er dan 1 dag aan abonnementskosten over, en voor jou nog 2 smsjes naar het buitenland.



Hopelijk zien we jullie in de toekomst nog eens terug!
Dank voor deze terugkoppeling, Ernst. We zullen niet storneren en de afhandeling op de voet volgen. Mocht de nieuwe provider tegenvallen, dan keren we mogelijk terug. Nooit ontevreden geweest over Simyo, maar in ons geval zitten we nu toch voordeliger voor het weinige dat wij bellen en internetten.
Hoi boxerhebbes,



Dat is goed. Binnen twee weken kun je het dus terug verwachten. Ook weet je nu in ieder geval dat je altijd mag terugkeren 😉



Wie weet tot ziens 😮

Reageer