Zie titel. Die mail krijg ik op 17-09-2023 binnen. Vervolgens log ik in via Mijn Simyo en dan staat er dat de factuur op 21-09-2023 beschikbaar is. Nogal vervelend… Stuur dan geen mail, of stuur die mail later.
Inderdaad,
Ik kijk er nooit naar, in die mail staat de gebruikelijke 11 euro en dan zit het wel goed.
Nee, die heb ik niet gezien en kan ik ook niet terug vinden
Maar ik gebruik Simyo zakelijk en de factuur moet naar de administratie. Vandaar dat ik die dus wel echt maandelijks nodig heb. Beetje jammer dat ze dat niet gewoon goed op elkaar af kunnen stemmen
Nee, die heb ik niet gezien en kan ik ook niet terug vinden
Maar ik gebruik Simyo zakelijk en de factuur moet naar de administratie. Vandaar dat ik die dus wel echt maandelijks nodig heb. Beetje jammer dat ze dat niet gewoon goed op elkaar af kunnen stemmen
Hallo
Maar misschien kan de inhoud van de mail anders geformuleerd zijn omdat jij een zakelijke klant bent.
Hi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even aangeeft! Het lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling dat je een e-mail krijgt dat de factuur klaar staat terwijl dit niet zo is.
Ik heb hier daarom een melding van gemaakt bij de juiste afdeling zodat dit aangepast kan worden. :)
Bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Roeqajja
Hi
Zojuist heb ik te horen gekregen dat de factuur sinds gisteren wel zichtbaar zou moeten zijn in Mijn Simyo. Zien jullie de factuur inmiddels wel staan?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Hi
Zojuist heb ik te horen gekregen dat de factuur sinds gisteren wel zichtbaar zou moeten zijn in Mijn Simyo. Zien jullie de factuur inmiddels wel staan?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Inderdaad
Hi
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Klopt
Fijn dat er iets aan gedaan wordt.
Dank allen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.