.

Beantwoord

Waarom krijg ik een e-mail dat de factuur klaar staat?

  • 18 September 2023
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

Zie titel. Die mail krijg ik op 17-09-2023 binnen. Vervolgens log ik in via Mijn Simyo en dan staat er dat de factuur op 21-09-2023 beschikbaar is. Nogal vervelend… Stuur dan geen mail, of stuur die mail later.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 19 September 2023, 16:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Inderdaad, @paulvgelderen dat klopt, ik krijg de mail ook altijd te vroeg en als je de factuur dan wilt downloaden, staat deze niet klaar. Ergerlijk is dat.

 

Ik kijk er nooit naar, in die mail staat de gebruikelijke 11 euro en dan zit het wel goed.

@paulvgelderen Heb je ook de aankondiging van de inflatie correctie van 8.4% gelezen die vind ik belangrijker omdat ze er rijkelijk te laat mee komen.

 

Nee, die heb ik niet gezien en kan ik ook niet terug vinden 🤔

Maar ik gebruik Simyo zakelijk en de factuur moet naar de administratie. Vandaar dat ik die dus wel echt  maandelijks nodig heb. Beetje jammer dat ze dat niet gewoon goed op elkaar af kunnen stemmen 😑

 

Nee, die heb ik niet gezien en kan ik ook niet terug vinden 🤔

Maar ik gebruik Simyo zakelijk en de factuur moet naar de administratie. Vandaar dat ik die dus wel echt  maandelijks nodig heb. Beetje jammer dat ze dat niet gewoon goed op elkaar af kunnen stemmen 😑

 

Hallo @paulvgelderen die aankondiging van de inflatiecorrectie staat in dezelfde mail als waarin staat dat je factuur klaar staat.

Maar misschien kan de inhoud van de mail anders geformuleerd zijn omdat jij een zakelijke klant bent.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @paulvgelderen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even aangeeft! Het lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling dat je een e-mail krijgt dat de factuur klaar staat terwijl dit niet zo is.

Ik heb hier daarom een melding van gemaakt bij de juiste afdeling zodat dit aangepast kan worden. :)

Bedankt voor de reacties! @JanD en @Doornekamp33 

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hi @paulvgelderen en @JanD,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat de factuur sinds gisteren wel zichtbaar zou moeten zijn in Mijn Simyo. Zien jullie de factuur inmiddels wel staan? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Hi @paulvgelderen en @JanD,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat de factuur sinds gisteren wel zichtbaar zou moeten zijn in Mijn Simyo. Zien jullie de factuur inmiddels wel staan? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Inderdaad @Roeqajja , maar wel weer met een te late aankondiging van de prijsverhoging per 1 oktober 2023 a.s., waarvan acte, en ik weet dat daar elders binnen dit topic nog een rectie over komt, maar wilde het toch nog even in mijn persoonlijke geval bevestigen voor de goede orde.

Hi @paulvgelderen en @JanD,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat de factuur sinds gisteren wel zichtbaar zou moeten zijn in Mijn Simyo. Zien jullie de factuur inmiddels wel staan? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

 

Klopt  @Roeqajja, bedankt.

Fijn dat er iets aan gedaan wordt.

Dank allen.

Reageer