Skip to main content
ik heb een mail gehad dat ik een achterstallige rekening heb en dat mijn abonnement geblokkeerd is totdat ik heb betaald. volkomen begrijpelijk, maar dan vraag ik me af: waarom heb ik dat? jullie hebben het niet van mijn rekening afgeschreven envragen nu 5 euro meer ivm administratie kosten, terwijl ik toch wel echt genoeggeld heb daarvoor. En nu ben ikde dupe want ik heb gewoon een abonnement nodig voor mijn werk maar die kan ik niet gebruiken.. is hier een logische verklaring voor en hopelijkeen snelle oplosing want ik heb het wel echt nodig.



gr. R. Kerens
Hoi RubenKerens, welkom op het forum van Simyo! :)



Graag leg ik je uit waarom je deze e-mail ontvangen hebt.



Op 27-3 hebben we de automatische incasso uitgevoerd voor je factuur van februari. Echter, is deze incasso op 28-3 gestorneerd. Daarom hebben we je op 3-4 een eerste betaalherinnering gestuurd, zonder €5 administratiekosten, om de factuur alsnog via iDEAL te kunnen voldoen.



Omdat je naar aanleiding van deze betaalherinnering nog niet betaald had, heb je nu nogmaals een betaalherinnering ontvangen met €5 administratiekosten, omdat je niet in de termijn van de eerste betaalherinnering betaald hebt.



Daarom wil ik je aanraden z.s.m. de factuur te voldoen, inclusief de €5 administratiekosten en even met je bank uit te zoeken waarom onze incasso op 28-3 is gestorneerd.

Reageer