Skip to main content
Hallo, Ik heb sinds kort sym only met een nieuw nummer,met 100 belminuten/sms nu heb ik bijna niet gebeld en toch staat mijn aantal minuten al op nog maar 22 minuten!! Dit is onmogelijk en heb 1x 20 min gebeld en 1x 5 min en een stuk of 6 smsjes..

100 min - ca 40 min is nog altijd 60 min!



Ik kan dit nergens terug vinden en vind dit niet kloppen!



Graag u reactie op mijn vraag...en een specificatie!



M vr gr Jurgen Zoetekouw
Ik weet niet wanneer je datum van aansluiting was maar dit gaat naar rato. Dit betekent dat als je bijv. vandaag aangesloten zou worden, je op de helft van de maand zit, en dus niet de volle 100 maar 50 belminuten / sms krijgt.



Ik denk dat een hoop duidelijker maakt?
Hoi Zoetekauw, welkom op het forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Factuur.



De reactie van Raytje verklaart al een groot deel van je missende minuten: je bent op 9 april namelijk bij ons begonnen met 76 minuten.

Of je eigen inschatting van je verbruik klopt kun je exact inzien op Mijn Simyo.

Je logt in en gaat daarna naar het tabblad Verbruik. Daar klik op je April. Vervolgens zie je hoeveel gesprekken je hebt gehad, hoe vaak er internetverbinding is geweest en hoeveel smsjes je hebt verstuurd.

Elke categorie is weer aan te klikken waarna het zich verder specificeert. En daar heb je dan de door jou gewenste specificatie.

En zo vind je ook de rest van je antwoord; je hebt iets meer gebeld en iets meer smsjes gestuurd dan je dacht.



Is het zo duidelijk voor je?





Raytje, dank je voor het meedenken!

Reageer