Beste,
Iedereen uitkijken! Ze belazeren je waar je bij staat!
Zelf heb ik een abonnement van 17,- bij Simyo en deze maand een rekening van 130,- gekregen. Vanwege internet kosten in NL. Ik heb op 25 november een berichtje gekregen dat mijn MB’s van de maand op zijn en dat ik nu buiten mijn kosten ga betalen. Op 27 november zat ik al rond de 30,- qua kosten en probeerde ik MB’s bij te kopen in de APP doordat ik naar het buitenland ging de aankomende dagen. Echter werkte de Simyo app niet bij mij om MB’s bij te kopen. Hier uren lang mee gekloot voordat ik het op gaf. Hierdoor gebeld met de klantenservice, samen gekeken en inderdaad uiteindelijk niet gelukt. (storing in de telefoon/app).
Ik had aangegeven dat het spoed had en er werd tegen mij gezegd dat zij voor mij de MB’s gingen toevoegen aan mijn abonnement aangezien ikzelf het niet via die stomme app kon en zoals ik zei, veel spoed had. Er werd mij gezegd dat omdat het weekend is, dat de MB’s in de app ik niet almeteen direct zou kunnen zien, maar dat ze maandag erbij zullen staan en dat ik dus voor 10,- gratis MB’s had. Gisteren, 1 december, gekeken op mijn Simyo app schrik ik me kapot dat er rond de 130,- factuur voor November is. Blijkbaar zijn mijn MB’s niet doorgekomen bij mij en heb ik gewoon betaald buiten mijn bundel.
Net met Simyo zelf gebeld hierover en Simyo wilt mij geen tegemoetkoming geven omdat ik in 2016(!!!) al eerder een tegemoetkoming een keertje heb gehad, wat destijds geheel HUN fout ook was, ditmaals nog een keer hun fout aangezien zij niet mijn conversatie met de klantenservice hebben opgeslagen en dus voor mij geen ‘bewijs’ dat dit is afgesproken.
Ontzettend slecht, ben al jaren klant bij Simyo en dan bij een abonnement van 17,-!!! een rekening van 130,- krijgen wat totaal hun fout is.
Ga hier ontzettend snel weg en raad NIEMAND dit aan! Ga maar naar Vodafone & Tele2, deze zijn vele malen beter.