Skip to main content
Geachte dames en heren,



Heeft iemand anders ook problemen met het betalen via ideal? Ik heb al een paar keer betaald en dat ging prima, maar als ik nu probeer te betalen (wat volgens mij een betaling is die ik al heb gedaan, krijg ik het volgende bericht:



Een andere transactie wordt op dit moment verwerkt. Wacht u alstublieft de afronding af van die transactie.

Uw betaling

Begunstigde:  Simyo Nederland

Factuur:  2928****

Factuurdatum:  10-12-2014

Vervaldatum:  30-12-2014

Hoofdsom:  EUR 7,00

BTW-bedrag:  EUR 1,21

Bedrag:  EUR 0.00

Omschrijving:  Simyo:06********, FACTUURNUMMER:2928****



Misschien is het de betaling die ik eerder heb gedaan. want als ik het goed begrijp, staat er nog een betaling in de wacht. Maar als het de vorige betaling betreft staat die dus vast ofzo.



Iemand een oplossing?



Met vriendelijke groet,





A. Binkhuysen.
Verwijder je persoonlijke gegevens (06 en dergelijke) i.v.m. privacy, dat kan tot binnen een uur na plaatsen topic.

Via je gebruikersnaam kan een moderator je klantgegevens inzien.



Groet,

Friesian
Hoi Djaymistarr,



Welkom op het forum:) Ik zie dat je direct ook flink aan de slag bent gegaan op het forum, daar houden we van!



Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum factuur', daar past het toch het beste thuis.



Je kunt de factuur waar jij het over hebt niet betalen via iDEAL, omdat de incasso momenteel uitstaat bij onze betalingspartner. Alleen wanneer de incasso niet gelukt is kun je de factuur betalen via iDEAL. Je bent simpelweg te vroeg. Deze factuur wordt volgende week afgeschreven.



Ik zie dat je in dit topic ook hebt gereageerd. Waar ik lees:
Ik ben geheel voor automatiseren
Laat dat nou precies iets zijn waar wij ook fan van zijn. Het is niet nodig om iedere factuur handmatig over te maken via iDEAL. Je kunt via de Mijn Simyo pagina 'Mijn Gegevens' via een IDEAL betaling je juiste rekeningnummer koppelen. Zo schrijven we automatisch de factuur af van die rekening. Scheelt een hoop tijd;)



Gaat dat lukken? En heb ik je vraag zo beantwoord?



@Friesian, dank voor de oplettendheid.:D

Reageer