Skip to main content
Ik kan de pdf van mijn factuur van 5 december niet openen en dus niet printen. Kan dit hersteld worden?

Dit gebeurd trouwens regelmatig.
Vraagje aan jou. Je schrijft 5 december? Bij mij staat 15 december, dus nog niet beschikbaar.
Er staat bij mij toch echt 5 december.
Hmmm ik vermoed dat er sprake is van een misverstand. Je hebt prepaid? Dat worden het betalingen genoemd en geen facturen. Je wilt dus een betalingsoverzicht downloaden en uitprinten. Grappige is dat het wel een factuur word genoemd zodra je het bestand hebt geopend. :D



Vaak helpt het om de cookies en geschiedenis van de browser te wissen. Ook een andere browser gebruiken kan helpen.



Dat zijn meestal de oplossingen aangezien sommige browser verouderde cookies blijven gebruiken.
Ik heb tot nu toe altijd de facturen uit kunnen printen. Ik heb deze nodig voor mijn administratie

Ook de vorige factuur is nog steeds uit te printen via Simyo.

Dus de vraag is nogmaals, waarom kan het bij deze niet.

Misschien moet ik afwachten totdat het afgeschreven is?
Normaliter zou dat moeten kunnen zodra Simyo hem online heeft gezet. Waarom je dus specifiek deze niet kan downloaden weet ik niet.
Hoi Henk Zonneveld,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat je het laatste betalingsoverzicht niet kunt downloaden! Ik heb meteen je aansluiting er ook bij gepakt,en het is inderdaad nog niet mogelijk die betaling van 5 december te downloaden. De reden daarachter is omdat het bedrag nog niet is afgeschreven. Zodra dit gebeurd is, is de betaling rond en kun je ook het bestand downloaden. Over een paar dagen is dit dus mogelijk!



Laat je 't weten als je andere vragen hebt?



@ Raytje, dankjewel voor je hulp! :)



Groetjes,

Jihane

Reageer