Skip to main content
ik kan geen facturen zien op de site
Wat zie je als je naar https://mijn.simyo.nl/facturen gaat?
dan krijg ikalleenmaar errorcode 11
Even je cookies / geschiedenis wissen en dan nogmaals proberen is vaak de oplossing.
ik heb al cookies verwijderen,systeemherstel en alle geschiedenis verwijderd maar niets helpt
Welke browser gebruik je? Probeer eens een andere.
Hoi Nuijten43,



Welkom op het Simyo Forum,



Wat onhandig dat je jouw facturen niet kunt inzien.



De mannen hebben al veel vragen gesteld en hierdoor weet ik al een stuk meer! Het enige wat ik eigenlijk nog wil weten is wat er gebeurt als je een andere browser gebruikt. Zorgt dit ook niet voor een oplossing? Dan ga ik het voor je doorzetten naar onze IT-afdeling. Zij kunnen dan zo snel mogelijk de oplossing voor je nakijken en hopelijk oplossen.



Alvast bedankt voor je reactie.



@Scotsman & Raytje, bedankt voor jullie goede uitvraag :D



Groetjes,

Angela

Reageer