Skip to main content
Beste forumleden of modereerders van het forum.



Mijn factuur van maart welke ik nog zal ontvangen, wil vijftig euro van mij. Ik heb mijn belhistorie in mijn telefoon staan. Daar is niet uit af te leiden dat het bedrag zo hoog is. De voorgaande maanden zat ik op het minimumbedrag tot aan vijftien euro.



Wat voor zelfhulp zou mij kunnen helpen. Ook; wat moet ik doen, of, wat kan ik doen.



Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt en daar over wat wil vertellen waar ik iets mee kan. Hoe is de telefonische ondersteuning. Alvast bedankt voor het meedenken.
Je kunt op je MijnSimyo jouw verbruik zien. Weet je zeker dat dit om het bellen gaat en niet om het internetverbruik?



Heb je misschien naar een servicenummer (0900) gebeld? Deze kosten zijn namelijk buiten de bundel,



Kun je misschien een printscreen plaatsen waarbij je persoonlijke gegevens onzichtbaar zijn gemaakt?
Hoi Richardwbb,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van dit verbruik. Dat is niet meer dan logisch! Ik wil met alle liefde licht schijnen op het verbruik, maar voordat ik dat doe ik wil je erop wijzen dat je je verbruik gewoon terug kunt zien via Mijn Simyo. Ook gaat dit verbruik om bel- en smsverbruik, dus je telefoon houdt dit gewoon bij. Alles is terug te traceren, dat kan ik je garanderen.



Ik zie dat je een belbundel hebt van 100 minuten. Dat is de kleinste bundel die we aanbieden, en ik zie dat je simpelweg meer gebeld en ge-sms't hebt dan je bundel. Je bundel was volledig verbruikt op 23 maart. De laatste week van maart heb je toch regelmatig gebeld en ge-sms't. Het ging niet om hele lange gesprekken, maar wel om een hele hoop kleine gesprekken. Dan telt dat zich gauw op. Dit kun je zelf bij elkaar optellen als je je verbruik erbij pakt.



Merk je dat je meer nodig hebt dan 100 minuten? Dan kun je altijd je belbundel groter maken. Een bundelwijziging gaat dan in vanaf de eerste van de volgende maand.



Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?



@ Ray, dank voor je hulp!



Groetjes,

Jihane
Alvast bedankt voor de reacties. Ik heb óók met 1200 gebeld. Ik kan niet anders zeggen dan dat het bevredigend verloopt.



Ik zie echter; Maart Verschijnt rond 20 april 2017 en kan nog géén factuur inzien.
Hoi richardwbb,



Wat fijn om te horen dat het contact met ons je zo goed bevalt 🙂 Het klopt dat je je factuur van maart nog niet in kunt zien. Deze factuur ontvang je binnen 2 weken. Tot die tijd kun je voor je verbruik in maart terecht onder het kopje 'Verbruik'. Als je daar klikt op 'Bekijk je verbruik van het afgelopen jaar', kun je daar je verbruik in maart ook inzien.



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha
Oké, het heeft even geduurd. Maar ik heb de factuur betaald en ga er vooralsnog vanuit dat deze factuur terecht is. Maar het zit mij nu niet lekker, want ik ben genoodzaakt één 0900 nummer te bellen.



Mijn vragen zijn, hoe kan ik nu één factuur inzien, zoals dat vroeger met papier was, 'gebeld nummer', datum, als het kan, één tijd, de gemaakte kosten; mèt één goed gedifferentieerde kostenplaats, dus de gemaakte 0900 kosten in mijn geval 50 euro cent, met de gemaakte kosten. Want ik kom nu niet verder dan dit;

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Totaalbedrag € 0,-



Betaald

Bundels

€ 6,00

Buiten bundels

€ 49,45

Mijn kosten Maart 2017







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi Richardwbb,



Wat een goede vraag! Je kunt dit terugvinden door je factuur te downloaden en te bekijken. Omdat het gaat om een maand waar al een factuur van is, kun je inloggen op Mijn Simyo en dan klikken op 'Facturen'. Dan zie je allemaal maanden op een rij staan, met de optie om de betreffende factuur te downloaden ernaast. Als je de factuur dan downloadt, dan zie je precies wat je bedoelt 🙂



Laat je me weten of je eruit komt zo?



Groetjes,

Jihane
Jee, heb ik twee antwoord gelezen, kwam er zelf niet uit [was ook wat met nog niet gereed voor download die factuur]. Echter, nu heb ik die factuur dus zomaar, hopla gedownload. Nou, ik denk dat ik met pdf er nu zelf wel uitkom.
Hoi richardwbb,



Mooi dat je er zelf uit denkt te komen. Laat je het weten als je toch nog vragen hebt?



Groetjes,

Caspar

Reageer