Skip to main content
Volgens mij zou Simyo mij een sms sturen op een moment dat ik meer dan 40 euro buiten mijn bundel heb gebruikt. Ik vond het heel geruststellen en heel attent van Simyo. 

Echter kreeg ik gister te horen dat ik 195 euro buiten mijn bundel heb gebruikt en mijn telefoon werd , uit maatszorg, geblokkeerd. Dit vind ik verschrikelijk 
Zo, dat is niet mis. Maar, natuurlijk is achteraf makkelijk praten, had je niet beter zelf je verbruik in de gaten kunnen houden?
Hoi victoria, welkom op ons forum!



Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Factuur. Zo kunnen andere forumgebruikers het ook makkelijk vinden.



De blokkade waar jij aan refereert is de blokkade wegens hoogverbruik. Je wordt dan niet geblokkeerd bij €40 buiten je bundel, maar wanneer we zien dat er minstens €100 per dag of €250 per week aan kosten zijn gemaakt.



Je hebt inmiddels ook al contact gehad met de telefonische klantenservice hierover. De collega die je sprak begreep dat je je rot geschrokken bent en bij wijze van uitzondering heb je nu een eenmalige tegemoetkoming gekregen.



Om zoveel dataverbruik een volgende keer te voorkomen is het goed om dit en dit artikel eens te lezen.

Je vind daar veel tips&tricks om je verbruik te verminderen.

Ook sturen we altijd een smsje wanneer je 50% van je internetbundel verbruikt hebt én wanneer deze volledig verbruikt is. Op de Mijn Simyo app kun je ook altijd checken hoeveel je nog van je bundels overhebt.



Kun je iets met deze tips, victoria?





@RicoK, dank je voor je toevoeging

Reageer