Skip to main content
antwoord

Waarom is mijn rekening zo hoog?

• October 23, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Ik heb een rekening van de maand September die te hoog is buiten te bundel.

Eerlijk gezegd ronduit belachelijk.

MB bij kopen had mij €20 gekost en nu meer dan 200

Ik heb zelfs 3G erbij gekocht

Hoe wordt dit opgelost, graag crediteren

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Traa Nijmegen,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken!

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Éen bij 80% verbruik van de internetbundel en als de bundel helemaal op is. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per MB. Ik zie dat ​@JanD al handige tips met je heeft gedeeld, bedankt voor je hulp!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat we voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 24, 2025

Beste ​@Traa Nijmegen zet meteen dataplafond aan voor slechts €0,50 per maand en gaat dan per de 1e van de komende maand in en v oorkom je in de toekomst opnieuw buitenbundelkosten.

De buitenbundelkosten zijn je bekend, staan gewoon in de voorwaarden.

Wacht verder de reactie van Simyo af bij monde van een moderator binnen dit forum.

Succes en groeten van een geboren Nijmegenaar.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • October 24, 2025

Hoi ​@Traa Nijmegen,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken!

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Éen bij 80% verbruik van de internetbundel en als de bundel helemaal op is. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per MB. Ik zie dat ​@JanD al handige tips met je heeft gedeeld, bedankt voor je hulp!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat we voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy