.

Beantwoord

Waarom is mijn factuur onjuist?

  • 19 July 2015
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Badge
Hallo.

Ik heb in juni mijn bundel verhoogd. Dit gaat de volgende maand (juli) in. Maar nu heb ik een factuur van juni gekregen waarin ik al moet betalen voor mijn nieuwe bundel terwijl dat die maand nog gewoon mijn oude bundel had.
Ik neem aan dat dit onjuist is!?
icon

Beste antwoord door Ray 20 July 2015, 10:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je betaald de vaste kosten (bundels vooruit) en eventuele extra kosten (buiten de bundel ) achteraf.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Derian,

In het kort gezegd heeft Raytje helemaal gelijk.
Iets uitgebreider:
Bij Simyo betaal je altijd je bundelkosten vooraf. In je eerste maand heb je dan ook betaald voor je eerste én je tweede maand bundelkosten.
Dit heeft weer als voordeel dat je in je laatste maand géén bundelkosten hoeft te betalen ;)

Hebben we dit zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer