sinds half april 2014 heb ik bij julie een abonnement voor 200 belminuten/sms. voor 5 euroi.
omdat ik mijn nummer wilde houden van vodafone, kon dat pas per 12 mei omgezet worden.
ik heb met mijn "tijdelijke" Â nummer niet gebeld.
vanaf 12 mei heb ik een paar x gebeld. had toen 120 minuten open staan.
schetst mijn verbazing dat ik op 17 mei j.l. een rekening krijg van 14,95 aan bellen.
dat kan nooit !
graag wil ik hier over opheldering.
ben erg verbolgen dit soort dingen heb ik bij Vodafone nooit mee gemaakt.
met vriendelijke groet, pamela
Bladzijde 1 / 1
Hoi pamela, welkom op het forum van Simyo! :)
Wat vervelend dat je zo geschrokken bent van je factuur, dat is natuurlijk niet onze bedoeling :(
Nu heb ik even gekeken naar de factuur van april, maar deze factuur bestaat alleen uit de aansluitkosten à €14,99, omdat je in april je simkaart hebt geactiveerd via Mijn Simyo.
Dit kan je zelf overigens ook zien via Mijn Simyo >> Facturen. Vervolgens kan je de specificatie van de factuur downloaden als PDF-bestand door op het factuurnummer te klikken.
Alvast een 'waarschuwing' trouwens voor de factuur van mei. Je abonnement is inderdaad op 12-5 ingegaan. Nu is het zo dat wij abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen. Daarom zal je eerste factuur met abonnementskosten wat hoger uitvallen, doordat daar zowel voor mei (van 13-5 t/m 31-5) de abonnementskosten op staan, maar dus ook al voor juni.
Ik hoor graag van je of ik hiermee het heb opgehelderd voor je? 🙂
Wat vervelend dat je zo geschrokken bent van je factuur, dat is natuurlijk niet onze bedoeling :(
Nu heb ik even gekeken naar de factuur van april, maar deze factuur bestaat alleen uit de aansluitkosten à €14,99, omdat je in april je simkaart hebt geactiveerd via Mijn Simyo.
Dit kan je zelf overigens ook zien via Mijn Simyo >> Facturen. Vervolgens kan je de specificatie van de factuur downloaden als PDF-bestand door op het factuurnummer te klikken.
Alvast een 'waarschuwing' trouwens voor de factuur van mei. Je abonnement is inderdaad op 12-5 ingegaan. Nu is het zo dat wij abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen. Daarom zal je eerste factuur met abonnementskosten wat hoger uitvallen, doordat daar zowel voor mei (van 13-5 t/m 31-5) de abonnementskosten op staan, maar dus ook al voor juni.
Ik hoor graag van je of ik hiermee het heb opgehelderd voor je? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.