Skip to main content
sinds half april 2014 heb ik bij julie een abonnement voor 200 belminuten/sms. voor 5 euroi.

omdat ik mijn nummer wilde houden van vodafone, kon dat pas per 12 mei omgezet worden.

ik heb met mijn "tijdelijke"  nummer niet gebeld.

vanaf 12 mei heb ik een paar x gebeld. had toen 120 minuten open staan.

schetst mijn verbazing dat ik op 17 mei j.l. een rekening krijg van 14,95 aan bellen.

dat kan nooit !

graag wil ik hier over opheldering.

ben erg verbolgen dit soort dingen heb ik bij Vodafone nooit mee gemaakt.

met vriendelijke groet, pamela
Hoi pamela, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je zo geschrokken bent van je factuur, dat is natuurlijk niet onze bedoeling :(



Nu heb ik even gekeken naar de factuur van april, maar deze factuur bestaat alleen uit de aansluitkosten à €14,99, omdat je in april je simkaart hebt geactiveerd via Mijn Simyo.

Dit kan je zelf overigens ook zien via Mijn Simyo >> Facturen. Vervolgens kan je de specificatie van de factuur downloaden als PDF-bestand door op het factuurnummer te klikken.



Alvast een 'waarschuwing' trouwens voor de factuur van mei. Je abonnement is inderdaad op 12-5 ingegaan. Nu is het zo dat wij abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen. Daarom zal je eerste factuur met abonnementskosten wat hoger uitvallen, doordat daar zowel voor mei (van 13-5 t/m 31-5) de abonnementskosten op staan, maar dus ook al voor juni.



Ik hoor graag van je of ik hiermee het heb opgehelderd voor je? 🙂

Reageer